Själv tar jag sikte hemåt till morsan och farsan på torsdag. 100 mil enkel resa i en w124 med vinterdäck.
då har du inget att klaga på, riktigt sköna långtursbilar.. Själv ska jag ta min egna w124 upp till norrköping (flickvännen) på torsdag efter jobbet. sen åker vi väl ner till Elmia på lördagen antagligen.. (vinterdäck..)
Eller så blir det preluden, beror på vad jag vill göra "köra fort eller ta det lugnt"
fan är det långfredag redan på fredag?! shit.... aja då måste man ju dra ut på nån is och angla lite och supa, sen senare på kvällen när man är lagomt rund under fötterna sen dagen så blir det väll att leta reda på nån fest eller fixa nån chaffis och dra ut på stan och svina.... det är väll det som jag har tänkt att göra över huvudtaget
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Meningen var att ta premiären i husvagnen till Hjo hela påskhelgen och därifrån ta sig till Jönköping på söndagen. Men jag vägrar (till hustruns stora ilska) att ta ut en sprillans ny och svindyr husvagn på snöiga och/eller saltade vägar... Så det blir att vara hemma och ta sig härifrån till Elmia istället.