de e bra men kom ihåg du ska inte har för skarpa kanter på en bild som du har klistrat in sen ska du helst ha 2 bilder av samma kvälite för att det ska se äkta ut....
de e bra men kom ihåg du ska inte har för skarpa kanter på en bild som du har klistrat in sen ska du helst ha 2 bilder av samma kvälite för att det ska se äkta ut....
Gjorde ett litet försök med kompisens bil, andra bilen jag moddar så jag är fortfarande på inlärniingsstadiet. Blev lite tääääskigt med fälgarna pga att jag inte valde dem med den omsorg jag borde ha gjort . Har inte blandat den med nån annan bil, men hoppas det går bra ändå
nån som kan göra mina fälgar vita? och interiören men liksom bara den främre plastbiten som går runt ventknapparna och över ratten och sen till andra sidan en liten bit?
nån som kan göra mina fälgar vita? och interiören men liksom bara den främre plastbiten som går runt ventknapparna och över ratten och sen till andra sidan en liten bit?
vit är den svåraste färgen att jobba med men det blev hyffsat ändå. och fälgarna har du redan psat
fan va schysst!! tack så jätte mycket:D men fälgarna är bara "paintshoppade" av mig o de är ju bara löjligt:P så du får gärna göra dem vita också;) Tack iallafall för inredningsbilden den blev skitsnygg.
VolvoDanne skrev:
_kimpan_ skrev: