Båda låtarna är av Dropkick Murphys, dem är ju asgoa.. snabb & glad musik. Antar att det är en liten vanesak.. inte skoj att ha någon "vanlig" bilfilmslåt heller
Musiken kan vara bra. Men den passar inte för mig i en bilfilm. Alldeles för högt tempo. Blir nästan lite stressad. Märker inte om ni tajmat till musiken. Alldeles för mkt konstiga vinklar fram och tillbaka och för det är för lite Helhetsbilder på bilarna. Nästan bara detaljer på bilar såsom fälgar, lysen och grillar.
Utomhus var det inget att klaga på! Där fick ni lite att jobba på
musik spelar inte så stor roll=) støre mig mest på storleken?? va fan har ni filmat med en mobil på høgkant eller? bra film annars med blandat innehåll..
musik spelar inte så stor roll=) støre mig mest på storleken?? va fan har ni filmat med en mobil på høgkant eller? bra film annars med blandat innehåll..
Nej, en Sony HDD-kamera från Scandinavian Photo. Filmen är i skitbra kvalitet (orginalfilen) med när den laddas upp ändras aspect ratio'n och kvaliteten blir sunkig som fan. Det är codecen som f*ckar upp visningen på tuben.. ber om ursäkt för det, om någon vet hur man löser detta skulle det vara jättevänligt om ni kunde förklara det.
Det skulle vara skitbra om någon kan säga hur man gör. Tack på förhand.