fan va många duktiga "bilbyggare" vi har där ute;) nån får gärna fixa till min olds. en sänkning, ett par chrome reverse eller supreme fälgar å kanske ett par ww däck. vore riktigt schysst. så ja vet va ja har å fixa i vinter:)
Någon som har lust att fixa till min olds lite kanske?
olds
Fler bilder finns på min sida. Vill ha den i Mörk grön pearl kanske med flake om det går och Grafit grå i fram delen. och om ni har något bättre förslag får ni gärna vissa det med.
Fler bilder finns på min sida. Vill ha den i Mörk grön pearl kanske med flake om det går och Grafit grå i fram delen. och om ni har något bättre förslag får ni gärna vissa det med.
Hej ja är sugen på att köpa 3 stora extraljus till corsan men ja vet inte om det är snyggt, finns det någon som är duktig i ps och som skulle kunna fixa dit så man kunde se hur det ser ut?
Hej ja är sugen på att köpa 3 stora extraljus till corsan men ja vet inte om det är snyggt, finns det någon som är duktig i ps och som skulle kunna fixa dit så man kunde se hur det ser ut?
Sådär..en liten snabbis... trd vingen hittade jag inte i rätt vinkel så den ser kanske lite konstig ut men kör på en trd vinge finns inget snyggare till en supra.