Någon som har tid och lust att ps:a min passat ? Vill gärna se hur den ser ut med ett par 19-20" svarta RS6 fälgar, lite sänkt och tonade framrutor också.
Någon som har tid och lust att ps:a min passat ? Vill gärna se hur den ser ut med ett par 19-20" svarta RS6 fälgar, lite sänkt och tonade framrutor också.
Ni Får även hitta på egna idéer, kanske lowrider stukad eller Race stil .... vore kul o se hur det blir när nån av er otroligt duktiga P.S konstnärer fixar den.
Ni Får även hitta på egna idéer, kanske lowrider stukad eller Race stil .... vore kul o se hur det blir när nån av er otroligt duktiga P.S konstnärer fixar den.
Snabb modd, orkade tyvär inte med så mycket men sänkning och toning iaf sen ett taskigt försök till att få bort tanklocket samt vita blinkers
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.