Kommer ett nytt uppdrag här;) Skulle någon kunna fixa till lite under motorhuven till mig? Lacka motorkåpan i någon blå färg och med något på kanske, lacka locken till spolarvätska mm i blått, och kanske lite blåa slangar.
Kommer ett nytt uppdrag här;) Skulle någon kunna fixa till lite under motorhuven till mig? Lacka motorkåpan i någon blå färg och med något på kanske, lacka locken till spolarvätska mm i blått, och kanske lite blåa slangar.
Jag gjorde en jag också. Kul å modda annat också..
Jag gjorde en jag också. Kul å modda annat också..
jag går i tankar på att lacka min v70n MATTSVART. någon som har lust att göra om den till mattsvart så man kanske kan få en aning om hur det kommer bli? har jag för dåliga bilder så är det inte så svårt att hitta en v70n med bättre bild att göra om
Tack alla för modden på min motor! Tyckte faktiskt Munkens blev bäst:) Tack Munken! Lite mörkare blå färg bara kanske. Och kanske några kolfiber detaljer;)
Om någon vill göra det så uppskattas det verkligen! Om den bilden på fälgen är dålig så säg till så lägger jag in bättre bild.
Om jag forstår det rätt så vill du ha bakfälgen från bild två till bilen på bild ett. Kan bli svårt för att bilderna inte är i riktigt samma vinkel, du vet inte vad fälgarna heter så man kan leta upp en bättre bild