Någon som har lite tips på om man vill lära sig göra ungefär sånt här i PS? Har tagit en del bilbilder som ligger och dammar, vore kul att kunna leka med dom lite!
Vill du berätta om din bil på Passionforcars.org? Konkta mig via mail nedan. PassionForCars.org
robin@passionforcars.org
Någon som har lite tips på om man vill lära sig göra ungefär sånt här i PS? Har tagit en del bilbilder som ligger och dammar, vore kul att kunna leka med dom lite!
bästa sättet att börja "photoshoppa" enligt mig är att att ladda ner gratis programet GIMP och sedan kolla på en massa guider på youtube så gjorde jag iaf
jag skulle vilja se hur min bil ser ut utan dekaler å vinge?? de ska som inte dit något mer,, hade oxå tänkt att mont silver stripes, vid vecket i karossen?? eller om det blir kletigt igen? tack på förhand mvh Jörgen,, jag suger på datorer
Så jävla mycket snyggare utan dekal och vinge! Ta bort!
+1 kan göra den andra bilden nån gång när jag har mer tid
tackar,, ska bli kul å se den större bilden joo bilen står på lack,, och jag har INTE tänkt ha några dekaler eller vinge på den igen,, vingen finns kvar på luckan,, men ska KANSKE bara användas om jag ska köra något snabbkörarevent,,
jag skulle vilja se hur min bil ser ut utan dekaler å vinge?? de ska som inte dit något mer,, hade oxå tänkt att mont silver stripes, vid vecket i karossen?? eller om det blir kletigt igen? tack på förhand mvh Jörgen,, jag suger på datorer
Någon som skulle kunna slänga på ett bar Borbet A 16x9 på min bil? Nuvarande är 15x7.
Tack på förhand!
Gjorde en snabb bild med något ritprogram på nätet vet inte om det blev rätt modell på fälg, blev nog inte heller 16" haha men hoppas någon annan hjälper dig och gör en bra bild
Tjänare! Tänkte om någon bussig person skulle kunna kapa den http://www.garaget.org/?car=173481&image=2030259 och super dtm och lacka om till mörk grå metalic? Skulle vara tacksam för ska bygga epa och blir nog så med usa lysen och allt:D
Tjänare! Tänkte om någon bussig person skulle kunna kapa den http://www.garaget.org/?car=173481&image=2030259 och super dtm och lacka om till mörk grå metalic? Skulle vara tacksam för ska bygga epa och blir nog så med usa lysen och allt:D