Okej gör ett 3:e försök här kommer bilderna direkt och inte en länk till en mapp, gör dom snygga och behåll siffrorna och strecken vita och på exakt samma plats=) en mörk bakgrund är ett måste om siffrorna ska lysa i mörker=) någon blå design vore nice! Dom måste vridas så man ser allt rakt, visste inte hur man gjorde detta så jag lämnar över till er! (är i JPEG format nu så nu borde de fungera)
Okej gör ett 3:e försök här kommer bilderna direkt och inte en länk till en mapp, gör dom snygga och behåll siffrorna och strecken vita och på exakt samma plats=) en mörk bakgrund är ett måste om siffrorna ska lysa i mörker=) någon blå design vore nice! Dom måste vridas så man ser allt rakt, visste inte hur man gjorde detta så jag lämnar över till er! (är i JPEG format nu så nu borde de fungera)
Fungerar ju dock inte eftersom att siffrorna och strecken måste vara vita då bakgrundsbelysningen lyser där det är vitt, inget ljus tränger genom svartfärg:(
Gör gärna ett nytt försök jag vet ju att ni här på forumet sitter på resultatet jag efterfrågar! Tack hittils! Gör gärna något mönster eller något
Tusen tack grabbar för att ni pimpade Saaben, blev alla tiders!
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE