Okej gör ett 3:e försök här kommer bilderna direkt och inte en länk till en mapp, gör dom snygga och behåll siffrorna och strecken vita och på exakt samma plats=) en mörk bakgrund är ett måste om siffrorna ska lysa i mörker=) någon blå design vore nice! Dom måste vridas så man ser allt rakt, visste inte hur man gjorde detta så jag lämnar över till er!
Allright nu sparar jag dessa tavlor och hoppas att de blev bra! Hur gör jag nu bara för att få dessa i precis rätt storlek:P?
Det har jag ingen aning om. Jag har en liten teori: Det går ju att skapa ny bild med "mm" i Gimp och kopiera över mätartavlorna, men då är det förutsatt att jag fick råbilder av dig. Men eftersom att det är nedskalning (till 640x480) inblandat så tvivlar jag på att bilderna är i "korrekt" storlek jämfört med hur det är i verkligheten. Om du fixar bilderna genom att ladda upp dem och länka in dem här på gorg kan jag göra ett försök, där jag kopierar över alla färdiga bilder till ett färdigt A4-papper
Sen vet jag ju inte om bilderna blir rätt storlek när man väl skriver ut dom men bilderna jag länkade är iaf dom som jag mailade direkt från scannern=)