tja lust o sätta svart film på mina framlyktor ? det ska inte vara mörk mörk svart utan lite mörk men inte alls för mörk. du kan välja nåna v bilderna ja har på gorg vore schysst.
tja lust o sätta svart film på mina framlyktor ? det ska inte vara mörk mörk svart utan lite mörk men inte alls för mörk. du kan välja nåna v bilderna ja har på gorg vore schysst.
Har en Ford Consul 1954 och funderar på att få till ett taxitema på den. Googlat lite bilder och fann detta. Detta är en Consul taxi, eller iaf som modellbil. http://motorart.nu/product_thumb.php?im … &h=127
Ska rosten va kvar eller ska den bort? I vilket fall så får man måla hela bilen för hand, så att säga. Kan börja imorgon om ingen annan åtar sig att göra det. Det kan ta ett tag så du är med på det.
Hej! Funderar på JP MK18 på min porsche 944. Undrar om någon vänlig och datakunnig själv där ute skulle kunna visa hur det kan tänkas se ut. Gärna med blankpolerad kant och svart centum. Nuvarande fälgen är 15" och tanken är att JPn ska vara 17-18", om det har någon betydelse.
Här är en slammer variant på Taxi temat. ( Har även bild på hur den blir med original hjulen. ) Var en ganska taskig originalbild med mycket pixlar så jag gjorde det bästa av den.
Här är en slammer variant på Taxi temat. ( Har även bild på hur den blir med original hjulen. ) Var en ganska taskig originalbild med mycket pixlar så jag gjorde det bästa av den.
ingen som kan byta färg på mina fälgar ? ni får välja bild själva... en bild med rosa fälgar och en bild med vita fälgar. vore schysst om man kunde få det lite snabbt så man kan lämna in dom på lack.