Jag vill gärna se lite lackförslag på en ljusblå vw buss typ som den här men org höjd det jag vill se är den med vit tak vit till under rutorna o om ni vill men det är inte jätte viktigt sånna här fälgar
Såg ärligt talat ingen större skillnad på fälgarna som satt på och de du länkat till, men här har du din buss med vitt tak kunde inte hejda mig från att ta bort lite rost och tona rutorna också
Såg ärligt talat ingen större skillnad på fälgarna som satt på och de du länkat till, men här har du din buss med vitt tak kunde inte hejda mig från att ta bort lite rost och tona rutorna också
Det såg bra ut kan du ta bort det vita i fronten o göra ett till alternativ med bara själva taket vit så man ser skillnaden Det här är inte min buss men jag har en likadan i samma färg som ska lackas om det är därför jag vill ha lite olika alternativ
Det såg bra ut kan du ta bort det vita i fronten o göra ett till alternativ med bara själva taket vit så man ser skillnaden Det här är inte min buss men jag har en likadan i samma färg som ska lackas om det är därför jag vill ha lite olika alternativ
tja skulle du kunna göra om min audi i två färgad och med audi ringarna på sidan vill ha den grön svart och ringarna ska va svarta på det gröna och gröna på det svarta mvh
har fortfarande inge photoshop så skulle nån kunna fixa dit mim juventus på min 242a? http://www.garaget.org/?car=293411 kom ihåg att dom är 16 tum och fälgarna som sitter där nu är 15, så ni har nått å gå efter i storleken
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet