Njaee.... snyggt gjort men guld/bronsfärgat va inte kulören ja hade tänkt mig utan den där orange som är så populär överallt nu. Det finns en i galleriet 142:a -69 som har den färgen ( 142 TiXeR ) heter han
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren....
Hej! Skulle någon som har tillgång till photshop (och är bra dessutom:P ) kunna fixa min ideal-bil? har tagit bilden från "www.speedart.se" det är ett kjolpaket till en av deras bilar. (200sx) Det jag vill ändra på är: *Kolfibervinge *Ta bort dekaler, dekorer osv. *Byta färg på fälgarna till silver,vit eller svart.
Hej! Skulle någon som har tillgång till photshop (och är bra dessutom:P ) kunna fixa min ideal-bil? har tagit bilden från "www.speedart.se" det är ett kjolpaket till en av deras bilar. (200sx) Det jag vill ändra på är: *Kolfibervinge *Ta bort dekaler, dekorer osv. *Byta färg på fälgarna till silver,vit eller svart. http://img412.imageshack.us/img412/3011/msports13frontuz9.th.jpg
Hoppas någon kan hjälpa
Hmm.. nu har ja gjort "vad jag kan" tänkte du nåt sånt hät eller?
kan inte nån göra om min bil då? vill ha den hel svart i varje fall med tonade rutor..sen får ni göra som ni vill med den=) men ska man lägga upp bilden här i tråden ir tar ni bara en på min sida:P
Den sista du gjorde "galad8" var precis som jag ville ha den, förutom vingen , igen Men Neos34 valde rätt vinge men inte riktigt min smak på det andra. "EDIT" - Vill också ha lackat taket och listerna runt om rutan i samma färg som bilen. ^^ På bilden är det två pilar som visar felen
Så om någon av har lust eller orkar ta galad8's bild och sätta på Neos34's vinge sså skulle jag bli väldigt glad
Tjena... Nån som vill göra mig en tjänst? Jag skulle vilja se en bild på min bil med vita fälgar, och en bild med svart huv... Nån som känner sig sugen?? PLZ
Tjena... Nån som vill göra mig en tjänst? Jag skulle vilja se en bild på min bil med vita fälgar, och en bild med svart huv... Nån som känner sig sugen?? PLZ