tjena! äre någon som skulle kunna fixa några feta stancefälgar på den mercan här under? helst BBS RS fälgar men vet ni några andra som skulle kunna passa så får ni köra på dom http://i40.tinypic.com/2vlo5rc.jpg
verkar finnas många duktiga på ps här så tänkte kolla om nån kanske har lust o photoshopa min cadillac att den har 20" crome coys c5 fälgar för har funderar starkt på att köpa sånna men skulle villja se hur dom passar på min bil med färg o så..
verkar finnas många duktiga på ps här så tänkte kolla om nån kanske har lust o photoshopa min cadillac att den har 20" crome coys c5 fälgar för har funderar starkt på att köpa sånna men skulle villja se hur dom passar på min bil med färg o så..
Snyggaste fälgarna till en sådan bil
Ta gärna en bättre bild på bilen för det va sårt att hitta fälgar i den vinklen och bilen står bakom ett träd
Någon vänlig själ som skulle kunna photoshoppa in ett par Volvo Nodus fälgar på min 855a? Helst grafitgrå Samt gärna ett par vanliga Columba också, även de grafitgrå..
Hade någon kunnat göra svart tak och svarta fälgar på denna saaben, samt testa Valencia orange metallic med svarta fälgar och svart tak? Hade varit riktigt bussigt
Hade någon kunnat göra svart tak och svarta fälgar på denna saaben, samt testa Valencia orange metallic med svarta fälgar och svart tak? Hade varit riktigt bussigt
Någon vänlig själ som skulle kunna photoshoppa in ett par Volvo Nodus fälgar på min 855a? Helst grafitgrå Samt gärna ett par vanliga Columba också, även de grafitgrå..
Här kommer dom!
Original:
Volvo Nodus fälgar:
Volvo Columba fälgar:
"Being second is to be the first of the ones who lose"
Haha det var ju så dött här inne då får man nöta av lite fasiken du fick till färgen mycket bättre än mig på saaben, den var svår att få till tyckte jag.
"Being second is to be the first of the ones who lose"