www.dbakuten.se rear ut nakamichi cd 500 nu för 3500 den har aux och är en av dom bästa spelarna på marknaden. Visst om du bryr dig mest om utseende är det ingen idee att kolla
Pioneer p77mp. Välutrustad spelare med design och finessrikedom. Bättre spelare ljud och kvalitets mässigt får man leta efter.
Visst, Nakamichi spelaren som nån nämnde här är ett alternativ, men jag tror mer på Pioneer. Inte stor skillnad på spelaren ljudmässigt. Mycket möjligt att Nakamich har lite försprång där. Men Pioneer har både design och kvalitet
ska du tävla i ljud lr ska du ha en spelare som fungerar hur bra som helst å låter hellt okej? med aux ingång och flera lågnivoutgångar? finns många dvd spelare i den klasses.. vet ej om dom är bra men dom verka grymma
jag ska köpa en stereo som jag ska sätta i moppen.. jag har en sony nu men när jag har den lodrät så hackar den jätte mkt :S fast bara när man kör. Jag tänkte köpa en som man kan koppla in mp3n i så man slipper hackandet JVC KD-G611 är det en bra spelare ? eller Clarion DXZ558RMP
jag ska köpa en stereo som jag ska sätta i moppen.. jag har en sony nu men när jag har den lodrät så hackar den jätte mkt :S fast bara när man kör. Jag tänkte köpa en som man kan koppla in mp3n i så man slipper hackandet JVC KD-G611 är det en bra spelare ? eller Clarion DXZ558RMP
Jag skulle skippat idén med CD på moppe helt jag. Men visst dom du nämnt fugerar säkerligen.
helt klart en panasonic mycket finesser för pengarna, lågnivå fram bak å sub + aux in..då kan du ställa allt från sterion om du kör med ett 4kanals till fram å bak ha gainen låg på bak å helst ett mellanregister bak bara annars förstör du ljudbilden, bak ska bara va som fyllnadsljud å ett mono el 2kanaligt till bas/basar.. lika bra å köpa en riktig sterio sen så du slipper byta om du ev skaffar dvd så vill man ju ha aux in å man byter ju oftast upp sig å har du en rejäl sterio så slipper du byta ut den iaf. länk nedan en panasonic cq-c8301n eller en cq-c8300n
Jag har en Pioneer DEH-P7700MP i min bil.. Jag betalade ca 3400 kr. för den men den är MYCKET prisvärd... extrem ljudkvalite!! Har 3 utgångar. en för subwoofer, fram- och bakhögtalare med avancerade Equalizer inställningar..