bilen är gundmappad och kommer nog inte hinna mappa klart den innan träffen ska försöka få plastpaketet lackad bara så inte bilen ser förjäklig ut.. men någe race lär de nog inte bli.. bilen är för slö fortfarande fråga quattronicke som fick sig en åktur
bilen är gundmappad och kommer nog inte hinna mappa klart den innan träffen ska försöka få plastpaketet lackad bara så inte bilen ser förjäklig ut.. men någe race lär de nog inte bli.. bilen är för slö fortfarande fråga quattronicke som fick sig en åktur
Hahaha. Japp den va jätte "slö" förstår att du inte vill köra med den
Hahaha. Japp den va jätte "slö" förstår att du inte vill köra med den
hehe man vill ju inte komma sist.. iof har ja något att skyla ifrån mig på med ändå.. vi får se..
grattis till den nya bilen Sandra, härligt att du fixar en träff i år oxå o fan va glad jag blir över att det e på en söndag. Jag kommer med calibran fast än den inte e klar
grattis till den nya bilen Sandra, härligt att du fixar en träff i år oxå o fan va glad jag blir över att det e på en söndag. Jag kommer med calibran fast än den inte e klar
Tackar Ja d ska bli riktigt nice att träffarna startar upp igen, dock hinner jag väl inte göra så mycket på Ådin innan dess och den rosa vette tusan om man vill ta. Men har jag inte den rosa lär ju folk knappt känna igen mig