2526
Sök

Angående: Bilträffar i lilla skene: alla söndagar kl 18:00

The Sassy Bitch
198 Inlägg
13 maj 2008
Hmmm tyvärr har man juh precis flyttat därifrån sad

Sussolita-Sassy Bitch ;)

47 Inlägg
13 maj 2008
Låter inte som många kan denna helgen heller. Många träfar just nu men dom på hemma plan är ju sjönast. Måste hålla lilla Skene vid liv !!!

(none)
1 725 Inlägg
13 maj 2008
Håller med Tobbe! smile

--Lev i går som det vore i morgon--

Avstängd
1 557 Inlägg
14 maj 2008
Sitter på Hotel nu men jag håller med, Håll nu Skene i ljuset smile
Tycker det är kul när det e lite mer personligt smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
14 maj 2008
Sitter på Hotel nu men jag håller med, Håll nu Skene i ljuset smile
Tycker det är kul när det e lite mer personligt smile

47 Inlägg
17 maj 2008
En ny helg på väg vi tar upp ämnet i jen !!! Hoppas på bra väder me.cool

47 Inlägg
24 maj 2008
Satt å fundera på att om man inte kunde åka ner till kusten (Verberg) i karavan från lilla skene å kanske Ha en träff med dom därifrån ? Bara ett förslag ?

(none)
1 725 Inlägg
24 maj 2008
Bra förslag! Tycker att Vi ska börja lyfta Mark lite mer och inte säg att det är världens tråkigaste håla med dåligt bilintresse. Tycker att vi bör visa att Mark är något mer än så. Man har ju allt sett en hel del fina bilar i Mark på vägarna och även på den lyckade träffen vi hade för ett tag sen.

Så om folk tycker densamma så kan vi börja planera in ett datum framöver som folk kan planera in i sin allmenacka.

//Jonas
Senast redigerat av Braather (24 maj 2008)

47 Inlägg
24 maj 2008
Braather skrev:
Bra förslag! Tycker att Vi ska börja lyfta Mark lite mer och inte säg att det är världens tråkigaste håla med dåligt bilintresse. Tycker att vi bör visa att Mark är något mer än så. Man har ju allt sett en hel del fina bilar i Mark på vägarna och även på den lyckade träffen vi hade för ett tag sen.

Så om folk tycker densamma så kan vi börja planera in ett datum framöver som folk kan planera in i sin allmenacka.

//Jonas

Jag kan ju bara instämma men tyver lite dålit med förslag på datum men en fredag hadde nog vart det bästa.. Ny lyfter vi allt bil intresse i mark. på vägarna

29 Inlägg
25 maj 2008
Större träffar är väl ganska nytt här i mark så det blir ju lite stelt att komma igång kanske men de släpper med lite träffar. Jag vet iaf att det är rätt så många i min vänskapskrets som är intresserade.
Senast redigerat av x40n (25 maj 2008)

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
25 maj 2008
vi har nog inte problem att komma några bilar från klubben heller smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

47 Inlägg
28 maj 2008
När tror ni som verkligen är intreserade då hadde passat för datum frågar då jag kan nästan varge fredag. Mvh Tobbe

29 Inlägg
29 maj 2008
Fre och lördagar funkar väl oftast bäst. Om nån känner sig manad till att dra igång nått så välkommen xD

47 Inlägg
1 juni 2008
Ett förslag bara för att dra i gång något. Det är ju folkrace festival till helgen kanske kan var lämpligt då det är motor aktivitet i kommunen ?

Mvh Tobbe

29 Inlägg
2 juni 2008
Några fler som kan i helgen?

(none)
1 725 Inlägg
2 juni 2008
När på helgen?

Avstängd
1 557 Inlägg
3 juni 2008
Tror vi är ett par som kan säg till vilken tid o plats så skall jag försöka dra ihop ett par smile

29 Inlägg
6 juni 2008
Najs

fälg fantast
1 086 Inlägg

Sök