3715
Sök

Inget vidare rolig kommentar på bilen..

2 644 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
Tja jag fick en kommentar nyss..

såhär stod det =

Oscar_C för 38 sekunder sedan (#418) 

fan vad ful, köp en calibra turbo i stället!

Och så rösta han självklart en 1a..

Han har säkert vart inne i classes bilstylingtråden och läst och blivit sur för jag skrev vad jag tyckte och tänkte där och vart lite arg på en kille det kan ni läsa om här..
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 21#p926721

Men varför om han tycker den är så ful ? Varför inte hålla det för sig själv ? och en 1a vet jag ju inte om den är värd men det kanske han tycker.. Jag tycker hans 740 ser helt orginal ut nästan fast lite lackat invändigt och blåa dioder vid mätarna.. Det är jävligt långt ifrån en 5a i mina ögon.. men då röstar jag inte på den heller och skriver inget heller..

Blir så trött på folk..

Jag hade tydligen röstat 1a på hans bil..

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/ … araget.JPG vad är då det här? att folk ska ta förgivet om dom fått en 1a på bilen betyder det inte att det är den som var inne sist och kolla påbilen..
Senast redigerat av Lindgren_ (24 april 2008)

Johan Lindgren

133 Inlägg
24 april 2008
Är väll bra att folk säger som dom tycker de får man ta när man lägger ut sin bil såhär. Sen kan de ju vara obefogat men de är ju bara se förbi de. Du som ska vara nöjd med din bil framförallt sen vad andra tycker kan man ta därefter.

2 644 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
Flinder skrev:
Är väll bra att folk säger som dom tycker de får man ta när man lägger ut sin bil såhär. Sen kan de ju vara obefogat men de är ju bara se förbi de. Du som ska vara nöjd med din bil framförallt sen vad andra tycker kan man ta därefter.

Ja men han kan ju skriva vad som är så illa med bilen så jag vet så jag kan tänka över det och kanske fixxa det istället för att skriva att den var ful och att jag ska köpa en annan bil och ge mig en 1a..

Blir så jväla besviken och less på folk att dom klagar så mycket..
Senast redigerat av Lindgren_ (24 april 2008)

Johan Lindgren

133 Inlägg
24 april 2008
men skicka ett PM till han och fråga då om de är så vitkigt lol
Senast redigerat av Flinder (24 april 2008)

3 722 Inlägg
24 april 2008
bara att skita i det, han vill få en reaktion från din sida, och han lyckas jävligt bra ser det ut som. Spelar roll vad man har för betyg på bilen?, det viktigaste är väl att du själv tycker att den är en 5:a??? eller har jag fel?.

8 156 Inlägg
24 april 2008
Bilen är ju visserligen ett projekt just nu, vilket en del ser som negativt.

Jag tycker att det är väldigt synd när folk röstar lågt för att hämnas ett inlägg i någon tråd, eller när man röstar ner någon för att man själv fått lågt betyg.

Skulle jag vara dig så skulle jag ha bilen i galleriet ett tag, tills den är färdig. Då skulle du få ett högre betygssnitt sen när du tar den online.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

8 156 Inlägg
24 april 2008
Digital_Kicker skrev:
bara att skita i det, han vill få en reaktion från din sida, och han lyckas jävligt bra ser det ut som. Spelar roll vad man har för betyg på bilen?, det viktigaste är väl att du själv tycker att den är en 5:a??? eller har jag fel?.

Det är väl anledningen till varför man fick en etta som är själva irritationsmomentet i just det här fallet, inte själva betyget.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

3 722 Inlägg
24 april 2008
Phaetoon skrev:
Digital_Kicker skrev:

Det är väl anledningen till varför man fick en etta som är själva irritationsmomentet i just det här fallet, inte själva betyget.

Tycker att betygsystemet här inne bara skapar irritation från alla möjliga håll!. Ta bort det istället. Går inte en dag då där det finns folk som argumenterar betyg m.m

355 Inlägg
24 april 2008
Eller gör så man ser vilka som har röstat:rolleyes:

161 Inlägg
24 april 2008
Inget att bry sej om när folk gnäller och röstar 1:or, man har ju ändå bilen bara för sin egens skull. visst är det kul att se vad folk tycker, men i sista änden är det ju du som äger bilen som ska tycka om den hur den är?
Rock on dudes! smile

Ska aldrig ha sämre bil än turbo!

406 Inlägg
24 april 2008
Sluta grina, alla får 1:or är för att de finns grinollar som är avundsjuka, eller för att man inte har en volvo eller saab osv hehe...  bara att leva med!

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

Neerd
1 596 Inlägg
24 april 2008
äää skit i vad andra säger:) sålänge du är nöjd så har de inget att säga till om... svensk avundsjuka... det är bara rösta 1 or på min inte ngt som jag hänger upp mig på... jag gillar ju den så...

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Gammelbilsnörd
450 Inlägg
24 april 2008
varför orka bry sig om vad andra röstar o gnälla för det. Jag skiter i om folk tycker mina bilar ser ut som skit. Och om man inte hade haft betyget 1,2,3 hade inte 4 och 5 vart värt lika mycket. Det som är viktigt är att man själv trivs med det man gör, att en bil är rolig att äga betyder inte att den måste ha högsta betyg.

874 Inlägg
24 april 2008
asch, det handlar om hur han fick den ju man ska ju inte hämnas för att man ogillar vad nån skriver i en tråd, det är barnrumpefasoner roll

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Nismo
758 Inlägg
24 april 2008
Alla dessa trådar om folk som tycker de är träligt att få en etta eller fler, seriöst va fan spelar de för roll, alla får väl de? Betyget på bilen är väl skit samma så länge man är nöjd själv.

Volvonörd
1 187 Inlägg
24 april 2008
Orka bry sig i vad folk tycker om bilen sin... Alltså vill folk rösta 1 på nån av mina så välkommen att göra det. Volvon e orginal å så vill jag ha den, jag vill inte ha nån sänkning för att andra tycker det, om jag vill ha en sak på den så gör jag för att jag själv ska gilla det inte för att andra ska gilla det! Så varför lägga så mkt energi på att du fått en etta??? Alla har vi olika smak å tur e väl det!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Skaune
24 april 2008
Ärligt talat? Varför bli så upprörd över ett dåligt betyg från nån annan? Och de e klart folk ska få rösta 1:or utan och behöva skriva varför, inte fan gnälls det när nån ger dig en 5:a utan o säga varför mer än att den var snygg. Kvittar vilken bil du har så finns det alltid någon som kanske inte faller för just den bilen och tycker den är ful! Undrar vad herrarna på ferrari säger om jag ringer upp dom och säger att deras 612 scaglietti är ful, tror inte dom går ut i motorpressen och grinar för det...
Äh ni som röstar 1:or fortsätt med det om ni tycker att det förtjänas och ni som röstar 5:or fortsätt med det om det förtjänas, så länge man är ärlig!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
24 april 2008
Roligare och bättre att ta tillvara på kritik som säger nåt, bra som dålig. De ja värdesätter i alla fall. Inte att man vaknar upp en dag o fått 3 femmor o man har ingen aning om varför, eller ettor tongue
The sum of the kardemum, försök att släppa sånt här bara å kör på, finns ju en hel del som lämnar bra kritik. Lägg energin på att diskutera med dem istället smile

5 198 Inlägg
24 april 2008
Tål man inte 1,2 el 3 i betyg så skit i å sätt in en bild, man får alltid räkna med sånt.. eller gör som jag,, bry sej inte i sånt,, är väl huvudsaken man är nöjd själv eller ? men liksom vaddå.. ett betyg från nån som inte sett bilen IRl.. .who cares,, ,

DFFL
9 020 Inlägg
24 april 2008
Buhuuuu, jag fick en etta. sad

Har du inget annat att göra än att böla över betyg?
Jag har fått jävligt många ettor, inte fan gråter jag...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök