Nu har jag fixat grillen. Vart lite fuskjobb vilket jag skiter i eftersom den bara ska sitta där tills jag fått tag i en turbogrill Mycket som har hänt, dimljuset ramlade av bara sådär, kofångarn sitter snett m.m.
Fixat xenonlook i ena varselljuset Är riktigt jävla snyggt men dålig kamera tyvär, varför jag bara har på ena är för att man måste sätta i motstånd och skit, inte mitt område riktigt, men jag ska fixa de när de finns tid
Lite av inredningen Har du en svart inredning till salu? Sälj skiten till mig isåfall
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Den med röda kåpan är till tändningen, och den stora runda är till startmotorn, så går en av de tre sista till ett kompressorhorn På tal om inget har jag köpt en svart inredning idag, någon i sthlm området som har lust att hjälpa mig slänga i skiten?
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Jag fick knappt ut inredningen ur donatorbilen, så sätta in den lär väl va ett helvete för min del
Tänkte lacka backspeglarna vita SENAST till på söndag, hade jävla problem sist och fick inte bort dom, ska försöka igen och går de inte får jag väl maskera runt om spegeln och lacka på plats Tänkte lacka snowcap också m.m.
(\_/)
(O.o)
Vart inte som jag hade tänkt, men fick handtagen lackade iaf, och listerna
Snowcap lackade jag också, klarlacken fanns de nåt lite smått gulaktigt i av någon jävla anledning så köp inte klarlack på Bilia om ni inte har en gul bil! Får slipa ner skiten och göra om de
(\_/)
(O.o)
Bilder på de kommer när jag lackat andra sidan, för nu lackade jag så jävla oseriöst som de kan bli För min bil har bokstavligen en ful och en fin sida Den fula sidan ska åtgärdas någon gång i sommar
Kesler min vän, som jag sa så vare oseriöst så jag sprutade med handtagen monterade och listerna också Men på andra sidan kommer allt de plockas ner och sen lackas, och de kladdar inte efter de torkat
(\_/)
(O.o)