3515
Sök

Villken...

47 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
Alla tycks ställa sånnahär frågor så nu ska jag också göra de wink

Jag har en gammal skit bil nu som jag ska skrota och sedan införskaffa mig en nyare bil. Jag har upp till 50.000kr att röra mig med så jag funderar på att köpa en bil som ligger runt omkring det priset. Men nu till den stora frågan. Vilken bil ska jag köpa? Jag är så otroligt trött på att mecka och skruva så fort man ska ut och åka så jag vill ha en lite nyare bil. Älsta modell får vara 1995. Sen vill jag ha en rolig bil med 140-200hk ungefär. Som inte är aldeles för dyr i drift. Sen om det verkligen går så skulle det va härligt med bakhjulsdrivet smile men då får man oftast mycket gamla bilar eller väldigt dyra.

Alltså:
*Nyare bil (1995-Uppåt)
*Runt 50.000
*Inte så dyra bensinkostnader och försäkring
*140-200hk
*Hällst bakhjulsdrivet
*Brudmagnet big_smile

Mvh

5 198 Inlägg
28 april 2008
Tycker den viktigast frågan brukar inte komma..... vad vill DU har för bil ? är det som är det viktiga.. inte vad gorgarna tycker du ska ha.

47 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
gamlingen skrev:
Tycker den viktigast frågan brukar inte komma..... vad vill DU har för bil ? är det som är det viktiga.. inte vad gorgarna tycker du ska ha.

Om du läser mitt inlägg igen så förstår du att jag inte vet vad jag vill ha för bil. Det är därför jag skriver lite vad jag tycker ska ingå och vill att folk ska skriva bilar som passar in till min beskrivning.

1 302 Inlägg
28 april 2008
Köp en Audi s2 / s3 eller en nissan 200a wink

Fast det absolut viktigaste är ju vad du själv tycker om för bil/bilar för det fins ju en hel mängd olika bilar och dy komer mer än säkert få en massa olika förslag.
Senast redigerat av fegge_89 (28 april 2008)

47 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
fegge_89 skrev:
Köp en Audi s2 / s3 eller en nissan 200a wink

Fast det absolut viktigaste är ju vad du själv tycker om för bil/bilar för det fins ju en hel mängd olika bilar och dy komer mer än säkert få en massa olika förslag.

Aaa okej, ska kolla in dom lite.
Aaa joo det stämmer, men problemet är att det står helt stilla i skallen nu. Jag har inte den minsta aning om villken bil jag ska köpa. Har vart sugen ett bra tag på att köpa en BMW e30. Men är som sakt trött på gammla bilar och vill ha något nyare. Men tack för förslaget!

9 108 Inlägg
28 april 2008
Kolla någon av dom andra fyrtioelva trådarna, eller skapa en med bättre rubrik. Låser här.

Sök