Tror med att det kommer bli denna låt.. sätter sig på huvudet direkt =P
håller mde, denna äre kört dn i någon vecka nu hehe sätter sig!
Som jag redan hade skrivit i min blogg här så tror jag också på denna... den är ju inte den bästa men jag tror den har vad som krävs för att bli sommarens plåga.
Dom flesta här i hålan Arvika är fortfarande fast vid jävla Nomy - Cocain, spelar den dag ut och dag in så man får damp. Hoppas verkligen inte den fortsätter
If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Dom flesta här i hålan Arvika är fortfarande fast vid jävla Nomy - Cocain, spelar den dag ut och dag in så man får damp. Hoppas verkligen inte den fortsätter
känns inte som de vart någon sommarplåga än bag in da box har inte spelats flitigt på varenda radio och inte någon annan heller som platsar överallt, har hört klick fest hos mig på radio några ggr men ine varje timma annå gng i vekan.. helskumt år, em låtrna dog bara ut dom med
Samma här i uddevalla, nästintill att spelar den eller har den som ringsignal, tyckte den var bra ibörjan nu får ja bara huvudvärk så fort ja hör den, ska det vara nomy får det bli, "superhjältar eller freakshow"
Men årets sommarplåga blir nog Dj tune - bag in da box. ^^