tkd_rille skrev:
detta är skrattretande faktiskt att ni löjlar er, jävla lekplats dessa trådarna. visa för fan lite respekt. synd om han som dog, att de tog fel människa.
men domen är helt rätt, hade de spärrat in pappan i tio år som åklagaren yrkade på så är sverige ännu sjukare.
pappan han handlade i självförsvar och inget annat.
polisen och socialen har gjort helt jävla fel när de aldrig brytt sig om dessa jävla problembarnen.
hade jag varit pappan i de fallet hade jag säkerligen gjort som han för att skydda min familj.
ENLIGT LAG är de tillåtet att använda de våld som behövs för att rädda sin familj och egendom för de som aldrig har läst lagen kan ni läsa den.
står på pappans sida och ungdomarna skulle haft ännu strängare straff, jag bryr mig fan inte om åldern på gärningsmännen.
anledning till att jag har min åsikt ???+ de hade ringt och hotat familjen att döda dem, de kom 6 stycken till gården med tillhyggen, och pappan blev trängd och hämtade geväret i självförsvar.
pappan och hans familj borde få skadestånd för alla år som hans son har blivit berövad sin umgdom.
för helvete sonen var handikappad.