Corpze skrev:
Vad är du ute efter för effekt? funktioner? ska du köra bana? behöver du exv. als?
Priset? får det kosta hur mkt som helst eller har du någon budget?
och kanske den viktigaste frågan, var ska du bänka? vad kan han för sprut? tycker det är dessa frågor som styr nästan helt och hållet!
effekten jag är ute efter är i runda slängar 300hk.
Ingen seriös bankörning, kanske någon konkörning eller stripp på skoj bara.
Funktioner är att jag skall kunna ställa värden så att jag kan få felkoder ifrån boxen, tillexempel om avgastemp eller liknande blir för högt, det skall gå att ställa inom vilka gränser systemet ska få reglera självt.
Det skall även styra laddtryck tändning och bränsle och ska mäta luft/belastning med undertrycksgivare eller liknande, inte någon luftmångdmätare eller massa.
Tanken med hela grejen är att jag ska lära mig att mappa och installera sådana här sprut själv när projektet är klart.
va betyder exv.?
Bänkingsfrågan vill jag inte besvara då det företaget egentligen inte bänkar bilar mer än för företagets utveckling.
Men för den som hjälper mig att mappa funkar vilket som helst som har de funktioner som jag skrivit.
Taket ligger någonstans vid nira prisklass.
Är ganska grön på detta området änsålänge så ha överrenssende med det:)
Anledningen är att jag vill ha så många exempel är att jag vill göra en marknadsundersökning för att själv bilda mig en bild av vilket som är bäst till mina ändamål.
Tack på förhand