3870
Sök

Ska sånt här behöva hända... J*vla AS! (Stulna fälgar)

terazzi
9 maj 2008
Alltså seriöst.. fyfan sånna jävla tattare!!!

3 113 Inlägg
9 maj 2008
vilka svin det finns idag... helt sjuk sad är det så j*vla svårt att låta saker vara och skaffa eget!? vafan är problemet!

lider med dig!

Adam: det finns inge tecken på att det var "tattare" som gjorde detta, kan lika gärna vara Olof, 52, med alkoholproblem och flatlöss i byxan!

Semper Fi

blacken
9 maj 2008
Vilka djävla svin!!. Hoppas att du får tag på dom eller att din grejor kommer tillbaka.
Igår kväll så tog jag en kvällsciggen på tjejens balkong, och när man sitter där i lugnan ro så kryper det fram en skum filur till min bil och börjar att glutta in i bilen nogrannt, efter en stund så går det upp för skitstöveln att bilen har larm. Då går han fram till grannens bil och helt sonika slår in sidorutan på den, då far jag upp för att greppa nallen och ringa länsman. Då hör han mig varpå han drar som en löning, jag tycker att han ser bekant ut  En timme senare så åker jag ner till den lokala vattenhålet (Statoil) för att handla, då stolpar han in på macken och jag känner igen skiten, det är en gammal klasspolare, välkänd rikspundare/"A" lagare, biltjuv mm, mm.  Vad fasen ska man göra? jag vet att det var han, men kan inte bevisa det på något sätt..

1 196 Inlägg
9 maj 2008
Ett tips. 4 stycken postenlådor. Troligen jobbar tjuven åt posten, eller åt ngt företag som posten har sammarbete med. Be dem kolla vem som "tappat" fyra lådor och du har hittat tjuven.

864 Inlägg
9 maj 2008
fan va ledsamt...hur omfattande skador blev det på bilen då?
Tröttsamma jävlar..

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
9 maj 2008
Satan! Hade blivit skogstokig om jag hade sett de jävlarna som gjorde detta. Hade jag åkt förbi då när de var i full gång hade jag fan jagat dem till världens ände och puttat dem över kanten... yikes
Tyvärr kommer vi att få se mer sånt här, folk kan ju inte hålla isär ditt och mitt. För att själv slippa sånthär har jag en plats i låst värmegarage där ronderande väktare går en till två gånger per natt. Deras kontroll-streckkod sitter dessutom precis vid nosen på min bil. cool

Hur gick det med din bil för övrigt då? Den står ju inte på skivorna iaf (fast de kan ju ha slått i marken under tiden de höll på iofs), men ser också att högerkjolen inte verkar så fräsch... sad Jaja, hoppas verkligen allt löser sig, får jag nys om några såna fälgar till salu så meddelar jag. smile

MVH

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
9 maj 2008
master_lars skrev:
Ett tips. 4 stycken postenlådor. Troligen jobbar tjuven åt posten, eller åt ngt företag som posten har sammarbete med. Be dem kolla vem som "tappat" fyra lådor och du har hittat tjuven.

Varje låda har en streckkod, via den borde man kunna se när lådan senast fylldes med post och lämnade postencentralen. Med ett jävla flyt kan du ev se vilken adress innehållet var ställt till. Posten åker i skytteltrafik hit till jobbet dagligen, skall höra med dem vad de säger om denhär koden...

MVH
Senast redigerat av Dave_C70 (9 maj 2008)

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

NissanMotorsport
9 maj 2008
tråkigt ;/ hoppas dom inte gjorde nån repa i motivlacken bara?

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
9 maj 2008
nämen shit fan man vågar ju inte ens ha en fin bil snart sad

190 Inlägg
9 maj 2008
master_lars skrev:

Tyvärr så är det inte "postenlådor", utan Arla-backar och såna hittar du utanför nästan varenda mataffär och bensinstation som säljer mjölk, så den ledtråden leder nog tyvärr ingen stans. Jefla as som inte kan ge fan i andras saker.

Hoppas att försäkringbolaget inte ger bilägaren för mycket strul bara.

There´s a very fine line between a hobby and mental illness

671 Inlägg
9 maj 2008
asså fy fan ! dom som gör såna här brott... fängelse hjälper inte mot dom. Grov misshandel, lynchning på allmän plats är vad dom förtjänar. Å kapa minst en lem.

Second is the first loser

358 Inlägg
9 maj 2008
HELVETE JÄVLA IDIOTER! :@

Hoppas nån jävel torskar för de där.. förtjänar att smaka på känga!!

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!

328 Inlägg
9 maj 2008
fy fan va tråkigt sad

81 Inlägg
9 maj 2008
Fy fan vad bedrövligt sad, tyvärr så tror jag det finns typer som finansierar sitt eget bil/motorintresse på detta vis, hur man kan sänka sig till en sån låg nivå är oförståligt.

Hoppas att allt löser sig för dig och att du kan få en garageplats till din bil inom en snar framtid.

MVH
Cobra Jet

1 059 Inlägg
9 maj 2008
lider med dig,aldrig kul o behöva mötas av  en sådan syn.Hoppas bilen klarade sig hyffsat ok.
Häng ut dom med namn o bild här om dom får tag på dom.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Statligt anställd
215 Inlägg
9 maj 2008
Fy fan vad jag lider med dig! Skall defenitivt ha koll på blocket och liknande sidor.

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

2 982 Inlägg
9 maj 2008
Mortalis skrev:
Fy fan! Man vågar ju aldrig lägga nå pengar på bil när de e sånt här varje vecka på garaget =/

ja, det har blviit lite mycket sådant på senaste§

2 283 Inlägg
9 maj 2008
Usch på den fina bilen med...

R.I.P. Michael Jackson!

1 062 Inlägg
9 maj 2008
Men faaaan!   Vi stod ju o snackade vid din bil i Lördags på Eneqvistträffen...o nu får man se detta. Bara att inse att det går inte längre att ha fina bilar stå på gatan i Sverige längre, man måste ha garage eller ha dem på annan plats än den som kommer fram om man slår på bilens regnummer tyvärr.
Hoppas du får ordning på detta, och att de inte sabbade lacken alltför mycket....

/TLO

"You Go, we go!"

143 Inlägg
9 maj 2008
Jojje_ skrev:
Just därför lägger jag aldrig upp reg.nummer på siter..
Det finns ofattbart mkt folk som håller koll på bilar och kollar upp vart regnumret finns, åker dit, snor fälgar osv..
Väldigt tråkigt måste jag säga.

Hade du inte något lås på fälgarna?..

Kusinen kör tre olika på sin M5:a som står på BBS Le Mansfälgar.

OT
förståligt att han har 3olika me dom på bilen..

hoppas du får tillbaka grejerna killen..
inte råkat ut för d än men ja väntar bara på den dagen man ser bilen på d där sättet..

Sök