3312
Sök

En idé som en webbdesigner gärna få ta på sig

Gödseldräng
4 529 Inlägg
12 maj 2008
MeloveGolf skrev:
Team-Adolfsson skrev:
MeloveGolf skrev:
http://www.street-legal.net/src/endless/index.html

gjorde ett väldigt snabbt test i morse med en färdig css-layout välj audi i listan sedan TT modellen
(övriga funkar inte ännu det är bara för att se om ni gillar upplägget)

observera att det endast är audi som funkar just nu också väljer du något annat kommer du få svaret märket kunde inte hittas och trycker ni på övriga modeller på audi händer inte mycket...

såg riktigt bra ut big_smile
även om jag är lite dum som inte fattar allt men ändå smile

hur menar du då? smile var det nått som var grötigt eller? säg vad du upplevde som krångligt/svårt så ska jag fixa det men jag trodde faktiskt att den inte kunde bli enklare välj bilmärke->modell där sen kan du utläsa vad folk har fått för fel på bilen vad det kostade att reparera samt snitt pris på försäkring osv du kan även rapportera ett fel (du såg nog knappen) den funktioner är dock inte på än.. samt att ute till väsnter får du info om motor alternativ och hur många hk dom olika alternativen har, funderar även på att lägga in växellåds alternativen som finns till just den modellen

ös på med kritik, förslag och annat så ska jag försöka göra så många som möjligt nöjda...

jaha det funkar så ^^
hängde inte ens med ordentligt från början men nu fattar jag big_smile
gör klart så man kan börja nån gång wink hehe

Sideways.nu
873 Inlägg
12 maj 2008
Jag kan tänka mig att hjälpa till med grafik/html till sidan smile

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
12 maj 2008
Big_JN skrev:
Såg jävligt bra ut! Snabbt, enkelt och lättförståeligt!!!

det lät som en bra recension sånt gillar vi wink

FluGan skrev:
Jag kan tänka mig att hjälpa till med grafik/html till sidan smile

låter bra just grafiken/design som jag ligger illa till på....php/mysql/java är mer roligt wink
har du msn så kan jag adda dig...

fortfarande bara audi som funkar men nu funkar alla rs/s/r modeller att kika på
hur det skulle kunna se ut...

137 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
Har varit inne och kikat, tycker det ser riktigt bra ut! Har bara en sak jag som iaf jag skulle ändra på. "Igentligen" stavas egentligen. Vet, låter som en språkkärring i 9:an, men om allt är rättstavat får jag som besökare ett seriösare intryck av sidan. Annars mycket bra!

Vw trimmare
2 995 Inlägg
12 maj 2008
Ramming_Air skrev:
Har varit inne och kikat, tycker det ser riktigt bra ut! Har bara en sak jag som iaf jag skulle ändra på. "Igentligen" stavas egentligen. Vet, låter som en språkkärring i 9:an, men om allt är rättstavat får jag som besökare ett seriösare intryck av sidan. Annars mycket bra!

var yrvaken när jag gjorde sidan wink men nu är det fixat finns garanterat nått mer stavfel....

Fel Rapporteringen:
http://www.street-legal.net/src/endless … p;model=TT

mer smidigare/enklarare lär det knappast bli..

37 Inlägg
12 maj 2008
Ser riktigt bra ut! Kan bli en toppen sida! Hojta till om du vill ha hjälp med design då jag driver ett företag som jobbar med det. /Kim

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök