jag ställer lungt på att demonsterar mot dom skyhöga priserna, går det inte ordna en träffa i någon storstad och efter vi alla träffats och haft skoj så kan vi börja blockera tanktstationerna oxå, vet visserligen inte vad det får för konsekvenser kanske ska ta reda på lite sånt, lite surt om folk ska bli av med sina bilar eller bort bogserade, men ett försök är det ju absolut värt för annars lär dom aldrig sluta höja priserna, och länerna hänger ju inte precis med, vill dom j-vlarna att folk ska sluta åka bil så kan dom ju lika gärna höja bensinen till 100:- litern då är de ju bara de som måste typ budbilar och sånt som skulle gå och dom som är gjorda utav pengar och då får dom ju bort "all" trafik som dom vill för miljön dom j-vlarna, så grymt ironiskt att Sverige ska fixa hela världens miljö när Usa och Kina och alla dom andra bilrika länderna kan köra runt för ca 3-7:- /litern i motsvarande, och alla jävla plan som åker uppe i luftan det är ingen som vill stoppa dom? nää nu blir jag bara mer och mer arg, men jag ställer lätt på att göra nåt åt de//en arg skit
"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"