jag har samma problem. har hört att folk säger att den passar rakt på men när jag kolla så tycker jag att man måste brädda den 5cm för att få den att passa bra när jag prova på min. lr så är min 740 inte som alla andras. eftersom många säger att dom passar rakt på..
man brukar alltid lägga till en 5a på combi modellerna! men combins kjol är ju som en 740 kofångare fast slätare och större då, sedanens är som 940is kofångare bak fast lackad.. fränast vore ju att ha en 940 kofångare bak men då måste man modda en hel del..
man brukar alltid lägga till en 5a på combi modellerna! men combins kjol är ju som en 740 kofångare fast slätare och större då, sedanens är som 940is kofångare bak fast lackad.. fränast vore ju att ha en 940 kofångare bak men då måste man modda en hel del..
skulle du smälla på en 960 bakkjol på din 740 så måste du ju först flytta på fästena sen måste du kapa kjolen vid hjulhusen eller böja in dem då kjolen är längre än 740ins kofångare! men jävligt snyggt resultat blir de iaf