Nu har jag laddat upp lite av mina gamla finska plastisar i mitt galleri. Blev lite dåliga bilder då jag var vilsen nog att fota när det var mörkt. http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=53207 Har en Corolla KE70 i nyskick också, men den missade jag. Kommer snenare.
Senast redigerat av Irmscher Vectra (18 maj 2008)
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Nu har jag laddat upp lite av mina gamla finska plastisar i mitt galleri. Blev lite dåliga bilder då jag var vilsen nog att fota när det var mörkt. http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=53207 Har en Corolla KE70 i nyskick också, men den missade jag. Kommer snenare.
Dom var fina Ska ta någon bild på volvo jag har som saknar en fälg
Jag har letat som en galning efter en modell av Chevrolet Corvair 65-69 4dHT. Nån som kanske kan hjälpa mig? Hittar bara 2d och cabbar.
Har en grön 66a köpt i USA. Där hittar man vad fan som helst i leksaksaffären! Knäppt. Vet inte om det nämnts, eller om folk vet det, men kika på www.modellbilsvagnen.se. Har en hel del.
Du skulle inte kunna tänka dig att sälja? Hör gärna av dig i såna fall.
Jag har letat som en galning efter en modell av Chevrolet Corvair 65-69 4dHT. Nån som kanske kan hjälpa mig? Hittar bara 2d och cabbar.
Har en grön 66a köpt i USA. Där hittar man vad fan som helst i leksaksaffären! Knäppt. Vet inte om det nämnts, eller om folk vet det, men kika på www.modellbilsvagnen.se. Har en hel del.
Du kan ju kolla på tradera.com där kanske du kan hitta en
Du kan ju kolla på tradera.com där kanske du kan hitta en
Större chans at hitta nån resinmodell på ebay. Men jag har börjat gräva lite i modellbilsunderjorden åt Corvairkillen. Har hittat lite andra intressanta modeller, ska kolla om det inte går att frambringa en 4 door 'Air.. Apropå inget, har en Corvairmotor i skala 1/25 som är konverterad med dubbla stående Webers med trattar. Ska ner i en bubbla hot rod.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Jag har 4 mobell bilar. Jag hade kort på dom men några idioter här på garaget hade kommenterat dom bilderna så jag har tabit bort dom bilderna
Finns idioter till allt. Skit i dom. Lägg upp igen så vi seriösa personer får se dom.
Okey då gör jag det men jag vet att dom kommer och kommentera dom bilderna i gen ochså kommer dom som har kommentera bildera att tabort de som bom har kommntera på
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
* Ferrari F40 * Lamborghini Countach * Bugatti EB110 * Porsche 911 (racing edition) * Dodge Viper GTS Coupe
Har stått nerpackade ett bra tag, mitt ex tyckte att det var ganska barnsligt. Men frugan nu har inget emot dem så de kommer åka upp så fort nya glashyllan är hemtagen och upplockad. Ska försöka fylla på samlingen, i första hand med följande:
* Lamborghini Murcielago, Gallardo, Reventon * Ferrari 355, 360, 430, 575 * Audi R8, RS4/6 * Corvette * Porsche 911 GT3 * Ford Mustang
Kolla gärna in min samling Jag laddat upp några bilder på dom här i forumet ! Jag har en som jag funderar på att sälja vilket är den bruna volvo xc70:n , om någon är intresserad så skicka ett pm till mig
Kolla gärna in min samling Jag laddat upp några bilder på dom här i forumet ! Jag har en som jag funderar på att sälja vilket är den bruna volvo xc70:n , om någon är intresserad så skicka ett pm till mig