Nu va det dax att skapa en projekt tråd så ni får se vad som händer med min Supra MKIV Twinturbo 1995.
Det som ska göras:
Exteriören:
• AbfLug s900 Widebody kit: • Abflug Front • Abflug Framskärmar • Abflug Dörrar • Abflug Sidokjolar • Abflug Bakskärmar • Abflug Bakspoiler • Abflug baklucka / Vinge • DVII Kolfiberhuv • Byta Backspeglar • 98ans Fram lampor • 98ans Bak lampor • Nya vita fram blinkers • Spacers, en uppsätning extrema kommer behövas • Spakla igen alla skarvar och lister m.m för att få det så clean som möjligt • Ta bort och spakla igen vindrutetorkaren bak • Tona alla rutor runt om bilen, 95 % alla rutor förutom Fram rutan om kommer bli 75% • Ta bort antennen • Ta bort blinkersen i framskärmarna • Ta bort och spakla igen instegs listen • Såga upp bakskärmarna för att kunna få ner bilen en hel den i marken
haha jo det va fel på rotationen till en början ;P Tänkte inte helt klart när jag satte på fälgarna, var lite ivrig att få på dom Men nu är det ordnat ;P
Kan intyga att denna bil är äckligt fräsch Good work man
// Niklas "Pikey" Voss
tackar Pikey ;P jaa den börjar likna nått nu ;P men ska lämna in den på European Sportscar imrn för att laga mitt olje lekage ;P. Sen om ca 2V kommr sportstolarna med