Mitt råd är att köp nått som inte med på så kallad "toplista", dom har dom flesta. Mina personliga favoriter är Escada Magnetism Homme, Chanel Allure Homme Sport, Mexx waterlove, Lancome Hypnose Dom blir man tokigt av...
Jag är lite av en parfymtok.. Så det finns lite i mitt skåp! har 16 parfymer ! Bla Den gröna Dieseln den röda, och den "nya" Hummer limited Edition, DKNY red delicious (stavning?)
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Varierar även med dessa: Lacoste-Essential(Riktigt bra) Sean Paul Gaultier- Le Male(börjar bli lite klyshig men den luktar bra o brudarna gillar den fortfarande) Puma-Jamaica(Bra budgetparfym, lite everyday) Tommy Hillfiger-Summer Cologne(Inte helt nöjd med den, rätt fräsch dock)
hmm...fanns visste ett par stycken, hittade även en mexx långt in i skåpet som faktiskt luktar rätt okey
på jobbet blir de diesel å etanol avgaser annars så står dior farenheight (glömt hur de stavas) och energy eller nå sånt... farenheighten börjar bli dammig nu men använder den sporadiskt till vardags annars e ju eter å brääkleen en fiin kombination....
Hon ville säkert ha Armani.. och sitt ex med kanske
Hehe nah det gav henne dåliga minnen, men jag är glad iaf, fick hennes nummer och är bjuden på fest nu till helgen om jag inte har på mig Armani'n
Chanel home sport är ruggigt bra, får alltid kommentarer av brudar för den har din code med, den är bra den med, men lite vanligare, chanel:en är rätt dyr dock runt 500.-