2563
Sök

Eu De Toilette och du...

aka Lilla My
122 Inlägg
21 maj 2008
Mitt råd är att köp nått som inte med på så kallad "toplista", dom har dom flesta.
Mina personliga favoriter är
Escada Magnetism Homme,  Chanel Allure Homme Sport, Mexx waterlove, Lancome Hypnose
Dom blir man tokigt av... big_smile

Saabvilde!
1 708 Inlägg
21 maj 2008
Jag är lite av en parfymtok.. Så det finns lite i mitt skåp! har 16 parfymer ! Bla Den gröna Dieseln den röda, och den "nya" Hummer limited Edition, DKNY red delicious (stavning?) smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

4 586 Inlägg
21 maj 2008
har inte en enda parfym hemma.

864 Inlägg
21 maj 2008
Carolina Herrera-212 Sexy Men
Grymt bra.

Varierar även med dessa:
Lacoste-Essential(Riktigt bra)
Sean Paul Gaultier- Le Male(börjar bli lite klyshig men den luktar bra o brudarna gillar den fortfarande)
Puma-Jamaica(Bra budgetparfym, lite everyday)
Tommy Hillfiger-Summer Cologne(Inte helt nöjd med den, rätt fräsch dock)

hmm...fanns visste ett par stycken, hittade även en mexx långt in i skåpet som faktiskt luktar rätt okey

801 Inlägg
21 maj 2008
en riktig man luktar svett big_smile haha

Darth Vader
1 644 Inlägg
21 maj 2008
YSL - Rive Gauche, Hängt med ett tag, och oj vilka goda responser jag fått smile

Till vardags är det Hugo Boss, bollen och den där Dricksflaskalookalikeflaskan
Senast redigerat av DoWahDiddy (21 maj 2008)

Braaaaap?

Hmm.
21 maj 2008
Diesel- Fuel For Life..... Det finns bara en goare och det är Hugo Boss kulan. vetifan vad den heter men kallar den för kulan.. denna iallafall

http://www.parfumeshop.dk/shop/images/big_images/pm_0069.jpg
Parfumeshop.dk äger bilden tror jag ^^.

Ska köpa min fjärde 90 mililitare nästa månad tongue...

Os Difuntos
1 822 Inlägg
21 maj 2008
Å ni skall kalla er för män!!! Nä gammel underedsmassa blandat med bensinbad och bromvätska. Lukta gott kan kärringarna göra.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

687 Inlägg
22 maj 2008
baca skrev:
Å ni skall kalla er för män!!! Nä gammel underedsmassa blandat med bensinbad och bromvätska. Lukta gott kan kärringarna göra.

Jag satt precis o tänkte vafan är det för fjollor här. hypoidolja under armarna o 5-56 som rakvatten luktar mumma.

rangerare
115 Inlägg
22 maj 2008
på jobbet blir de diesel å etanol avgaser annars så står dior farenheight (glömt hur de stavas) och energy eller nå sånt... farenheighten börjar bli dammig nu men använder den sporadiskt till vardags annars e ju eter å brääkleen en fiin kombination....

892 Inlägg
22 maj 2008
volvo_Tobias skrev:
baca skrev:

Jag satt precis o tänkte vafan är det för fjollor här. hypoidolja under armarna o 5-56 som rakvatten luktar mumma.

Tja vill man locka brudarna så är det bara att skärpa till sig. Annars finns väl risken att man lockar brudar med buskar under armarna och grov röst. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

508 Inlägg
22 maj 2008
Ingen av en pojkar, killar, karlar som testat Cool Water?

OEM <3
6 957 Inlägg
22 maj 2008

OEM <3

406 Inlägg
22 maj 2008
Sued skrev:
JapMax skrev:
Hon ville säkert ha Armani.. och sitt ex med kanske lol

Hehe nah det gav henne dåliga minnen, men jag är glad iaf, fick hennes nummer och är bjuden på fest nu till helgen om jag inte har på mig Armani'n wink

Chanel home sport är ruggigt bra, får alltid kommentarer av brudar för den big_smile har din code med, den är bra den med, men lite vanligare, chanel:en är rätt dyr dock runt 500.-

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

373 Inlägg
22 maj 2008
baca skrev:

ha ha bullseye,  gärna i kombination med burn odör wink

Ace Ventura
1 240 Inlägg
Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
23 maj 2008
volvo_Tobias skrev:
baca skrev:

Ha ha! Jag personligen tycker faktiskt att 5-56 luktar gott. tongue Fast kanske inte som parfym wink

Ja, jag är väl kanske lite knepig...

Jag tycker att vilken parfym som helst luktar bra typ, fast inte någon jävla lukt som bara stinker... Liksom sticker i snoka.. tongue

I do it my way

687 Inlägg
24 maj 2008
SweetBabyDoll skrev:
volvo_Tobias skrev:
baca skrev:

Ha ha! Jag personligen tycker faktiskt att 5-56 luktar gott. tongue Fast kanske inte som parfym wink

Ja, jag är väl kanske lite knepig...

Jag tycker att vilken parfym som helst luktar bra typ, fast inte någon jävla lukt som bara stinker... Liksom sticker i snoka.. tongue

jo 5-56 luktar faktiskt rätt gött. den värsta parfymen som finns är sån där jävla billig kärring parfym som luktar gammalt luder.

160 Inlägg
24 maj 2008
säger bara de:), Prova "Tabac - orginal" big_smile

Sök