fint med ställbart blir det till audin med mkt fin golf du har passar fint med nya fälgarna
Tackar... Praktiskt med ställbart så får man exakt sådan sänkning man vill ha! Om ca 2 veckor kommer bilder med dom nya fälgarna så då får vi se hur snyggt det blir...
Mysigt, lägg ner den max på fälgarna nu när du kan leka med höjden.
Jep, så lågt som möjligt ska det bli, men ändå så att man kan åka 4 personer i bilen! Målet med bilen är att få den fin men ändå ska den kunna brukas dagligen även i praktiken!
Jag tycker att fälgarna som sitter på bilen passar riktigt bra så om du frågar mig kan du lika väl köra på dem Mycket fin bil i övrigt
Tackar De är riktigt fina men i otroligt dåligt skick, kantstötta varvet runt alla 4! (Åstadkommits av föregående ägare kan väl tilläggas!) Dessutom är däcken snart släta så du kan man ju passa på att satsa lite större!
Såg bilder på fälgarna du har beställt och de är jättefina Vilken sajt beställde du ifrån? Vill veta
//Sam
Fälgarna du såg på min sida är inte de jag beställde! Nästa vecka får du se hur de som jag beställde ser ut! Jag beställde via www.automobil-kuhn.fi som tar fälgarna från tyskland...
Verktyget som din farsa håller på att bygga ser ju riktigt spännande ut, hoppas att det fungerar sen med tummen upp
Tackar för kommentarerna boys! Skärmrullaren såg ut att bli bra när vi "simulerade" en skrärmrullning när jag var hem senast... Bara plattan som fästs i hjulnavet blr klar så blir det nog bra!
Idag borde fälgarna ha varit här, men det var de ju såklart inte... Allting brukar ju bli försenat! Bara de kommer den här veckan är jag nöjd...