3059
Sök

Hur tycker ni tjejer att en kille ska se ut/vara???

1 268 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
såg en tråd om motsatta könet (om hur tjejer skulle se ut/vara) wink

så då ställer jag frågan mot er tjejer här på gorg wink

363 Inlägg
25 maj 2008
utseendet spelar ingen stor rollsjälvklart till en viss del) hänger mer på charm o personligheten:P

She Devil

1 268 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
rallycrosstjej22 skrev:
utseendet spelar ingen stor rollsjälvklart till en viss del) hänger mer på charm o personligheten:P

personen i sig kanske inte är världens sexbomb från början men när personligheten träder fram så skinner personen för ens ögon mer wink

363 Inlägg
25 maj 2008
LazerHawke skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

personen i sig kanske inte är världens sexbomb från början men när personligheten träder fram så skinner personen för ens ögon mer wink

precis:) men han måste ändå ha något som fångar ens intresse:P

She Devil

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 maj 2008
lite skumt det där... många säger att utsidan inte räknas... men asså, alla säger att det är insidan som räknas... men det är ju utsidan som ger insidan en chans (oftast)... alltså spelar utseendet roll tongue bara en tanke jag fick tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (25 maj 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

363 Inlägg
25 maj 2008
_Glenne_ skrev:
lite skumt det där... många säger att utsidan inte räknas... men asså, alla säger att det är insidan som räknas... men det är ju utsidan som ger insidan en chans (oftast)... alltså spelar utseendet roll tongue bara en tanke jag fick tongue

klart utsidan spelar en viss roll för det är ju den du ser först..men sen tycker jag personligen att det är insidan som avgör om man blir kär lr inte

She Devil

2 014 Inlägg
25 maj 2008
Låt nu tjejerna skriva här i tråden istället. Vi killar har en egen tråd för att uttrycka våra funderingar.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

375 Inlägg
25 maj 2008
rallycrosstjej22 skrev:
_Glenne_ skrev:

klart utsidan spelar en viss roll för det är ju den du ser först..men sen tycker jag personligen att det är insidan som avgör om man blir kär lr inte

Jag håller med "rallycrosstjej22".
Jag kan säga att jag vill hellre ha en kille som har något innanför pannbenet än en ser ut som en modell.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
25 maj 2008
Emelie_244 skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
_Glenne_ skrev:

Jag kan säga att jag vill hellre ha en kille som har något innanför pannbenet än en ser ut som en modell.

Men allra helst en modell med massa innanför pannbenet? wink

Bmw osv..

363 Inlägg
25 maj 2008
skulle personligen inte vilja ha ett förhållande med en som ser ut som en modell:) inte riktigt min smak

She Devil

375 Inlägg
25 maj 2008
OverBoosted skrev:
Emelie_244 skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

Jag tvivlar på de smile En kille ska iaf vara bilintresserad smile

363 Inlägg
25 maj 2008
Emelie_244 skrev:
OverBoosted skrev:
Emelie_244 skrev:

bil intresset e ju en av dom viktigaste punkterna:D

She Devil

375 Inlägg
25 maj 2008
rallycrosstjej22 skrev:
Emelie_244 skrev:
OverBoosted skrev:

Absolút ! Sen så ska han vara snäll, rolig, omtänksam trogen det är de viktigaste punkterna tycker jag iaf.

375 Inlägg
25 maj 2008
rallycrosstjej22 skrev:
skulle personligen inte vilja ha ett förhållande med en som ser ut som en modell:) inte riktigt min smak

Ne inte jag heller. smile

363 Inlägg
25 maj 2008
Emelie_244 skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
Emelie_244 skrev:

Absolút ! Sen så ska han vara snäll, rolig, omtänksam trogen det är de viktigaste punkterna tycker jag iaf.

det håller jag med om:)

She Devil

2 014 Inlägg
25 maj 2008
Emelie_244 skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

Kört för min del då alltså? tongue lol

Skämt åsido, var bara tvungen att dryga mig lite... Är på gott humör idag.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Dr Snuggles
956 Inlägg
25 maj 2008
Alecci skrev:
Låt nu tjejerna skriva här i tråden istället. Vi killar har en egen tråd för att uttrycka våra funderingar.

Hmmmm ... wink

Ajaj chefen! Låter härmed tråden vara ifred. / Alecci

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

363 Inlägg
25 maj 2008
Alecci skrev:
Emelie_244 skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

Kört för min del då alltså? tongue lol

Skämt åsido, var bara tvungen att dryga mig lite... Är på gott humör idag.

haha bra att ha självförtroende:P

She Devil

Hmm.
25 maj 2008
Hittar inte.. "hur tycker ni killar en tjej ska vara/se ut"

1 268 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
Hmm. skrev:
Hittar inte.. "hur tycker ni killar en tjej ska vara/se ut"

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=87608

Sök