3320
Sök

Angående: Malmö-Träffen (BILTEMA) söndagar!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
24 augusti 2008
Jag kommer om någon hjälper mig med min stereo! tongue HAHAH

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

46 Inlägg
24 augusti 2008
emijl skrev:
Jag kommer om någon hjälper mig med min stereo! tongue HAHAH

jag kommer också och har verktyg med mig så vad är problemet

MVH Robban
Däck i Sverige AB
DÄCKiS på FB
"Skilnaden mellan pojkar och män är priset på derass leksaker när man inte har en fru att bekosta" *ler*

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
24 augusti 2008
Det är lixom som att mina inställningar bara dör i stereon varje gång jag stänger av den! smile Kommer du så kommer jag dit!smile Vilken bil kommer du me?

46 Inlägg
24 augusti 2008
låter som att strömen är felkopplad. du har ingen plus till minnet. jag kommer i en vit v70 -99- tonade rutor, fd polisbil. står www.stylingenheten.se på bakrutan

MVH Robban
Däck i Sverige AB
DÄCKiS på FB
"Skilnaden mellan pojkar och män är priset på derass leksaker när man inte har en fru att bekosta" *ler*

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
24 augusti 2008
MasterTitan skrev:
låter som att strömen är felkopplad. du har ingen plus till minnet. jag kommer i en vit v70 -99- tonade rutor, fd polisbil. står www.stylingenheten.se på bakrutan

Men då kan du kolla på problemet då MasterTitan? smile , då kommer jag över till din bil då big_smile .. TUSEN TACK!

46 Inlägg
24 augusti 2008
emijl skrev:
MasterTitan skrev:

Men då kan du kolla på problemet då MasterTitan? smile , då kommer jag över till din bil då big_smile .. TUSEN TACK!

inga problem, tar verkygslådan med mig roll

MVH Robban
Däck i Sverige AB
DÄCKiS på FB

514 Inlägg
24 augusti 2008
Tack för i kväll smile

BMW = Bil Med Wasakredit

67 Inlägg
24 augusti 2008
så kom man till biltema lite senare än vanligt pga arbetat sent...va där vid 20:30....sjuuukaste dött....ni får ju stanna lite längre good people!!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
26 augusti 2008
K9 skrev:
så kom man till biltema lite senare än vanligt pga arbetat sent...va där vid 20:30....sjuuukaste dött....ni får ju stanna lite längre good people!!

Då var vi ute på jägerso =x

67 Inlägg
26 augusti 2008
jo, jag fick høra det.....jaja...ses på søndag istællet...

113 Inlägg
31 augusti 2008
Fint väder o bäddat för en bra träff som alltid smile Efter gårdagens utställningar på micro o meca e säkert många trötta men vi som brinner har mkt ork, vi träffas som alltid på biltema kl 19.00 på söndagar!
Hösten närmar sig o många ställer in/av bilen så nu tycker jag att vi drar på för fullt innan säsongens slut!!

Brinner du, har du ork lr du kanske inte har ngt annat för dig kom då ner till oss på biltema ikväll...see ya!!

67 Inlägg
31 augusti 2008
bra rutet broder!!

46 Inlägg
31 augusti 2008
Det var en trevlig kväll med biltema och jägers men som vanligt kom pol-isen och skrämde iväg alla med sina kalla blåa ljus cool men vi ger väl inte upp så lätt, eller? Nästa helg?

MVH Robban
Däck i Sverige AB
DÄCKiS på FB

Ingen himmel är så blå som min
2 976 Inlägg
1 september 2008
Såhär såg det ut ca en kvart innan 19.00, sen dök det upp fler bilar...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/5475/447702_t4w98b.jpg
Trevligt!!

/Mattias

Ingen himmel är så blå som min
2 976 Inlägg
2 september 2008
Punischer skrev:
Fattas ju en riktig bil :-D

Det tycker jag inte..

/Mattias

1 120 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
kan inte alla som läser detta försöka få med sig ca 5 bilar smile ?
Senast redigerat av BMW_Galen_Tjej (2 september 2008)

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
2 september 2008
BMW_Galen_Tjej skrev:
kan inte alla som läder detta försöka få med sig ca 5 bilar smile ?

Jag kommer i alllafall nu på Sön tongue.. Ska försöka få liv i folk me bilar, kan försöka få med en polare i hans mammas picasso? tongue

1 120 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
ja låter bra d smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
2 september 2008
BMW_Galen_Tjej skrev:
ja låter bra d smile

Minns inte vad som händer egentligen i Söndags hmm.. Men hörde att Herr. Blåljus kom till jägers? smile

Sök