Just nu är det Lady Gaga - Pokerface. Lite töntig kanske, men jag gillar den iaf.
Jag varnar dig för lady gaga, det tränger in i botten av din hjärna och sitter fast där, pröva bara lyssna på lady gaga - lovegame.. huvva så den sitter fast det är mysig musik att poppa runt på ändå
Kan inget mer än hålla med, men jag kontrar hellre med min äldre favorit som fortfarande spelar sönder mina högtalare; Headhunterz - Blame it on the Music och alla dess mixar med Wildstylez, Tatanka m.fl.
Senast redigerat av MrJAM (24 november 2008)
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
till alla som gillar bla. stratovarius, sonata arctica, edguy, m.m. då kommer ni garanterat gilla den här.... dra på så högt ni kan där hemma och NJUT! för de gör jag varje gång jag lyssnar på den.
till alla som gillar bla. stratovarius, sonata arctica, edguy, m.m. då kommer ni garanterat gilla den här.... dra på så högt ni kan där hemma och NJUT! för de gör jag varje gång jag lyssnar på den.