3149
Sök

Fotbolls-EM tråden

14 Inlägg
19 juni 2008
#161
nex_ skrev:
Personligen tror jag felet ligger i att det inte finns fler som Zlatan i landslaget...killen har talang och det har han bevisat för oss flera gånger, men det blir svårt att låta han göra jobbet med killar som inte riktigt är i hans nivå...
Fler som Zlatan ????   avveckla han ist , han är den sämsta jävla fotbollspelaren som får gå i ett par skor ,
Hur fan kan lagerbäck fortsätta ha han inne på planen , går fram o tillbax vid mitt linjen och väntar , kommer bollen så får någon i laget springa bort o sparka han i röven för att han ska orka springa efter bollen  nej väck med den jävla SOPAN .

------ När Min Chef Blir Frisk Ska Jag Få En Volvo -------

9 108 Inlägg
19 juni 2008
#162
Zlatan är jävligt grym, men bara när han själv vill, igår hade han ingen motivation då skulle han blivit utbytt istället för att springa och lalla, han var aldrig där han skulle vara.. Ljungberg är nog den mest överskattade spelaren, förstår inte varför han blivit så känd? Anders Svensson borde slutat i landslaget för länge sedan, som någon sa gråter man varje gång han slår en kass hörna.

Vi hade kunnat göra det så sjukt mycket bättre igår men alla tappade markeringar och lät ryssarna gå på som dom ville. Jaja, better luck in 2 years.


281 Inlägg
19 juni 2008
#163
töntar ni som skyller på Zlatan. Det är pga av honom man kollar på svenska landslaget. Utan honom så skulle vi haft 0 poäng i gruppen. Inte fan sätter man på tvn för att kolla på ljungberg som bara snubblar över sina egna ben eller petter hansson som bara panikrensar.LÄNGE LEVE ZLATAN

/Deki

281 Inlägg
19 juni 2008
#164
WildBoar-74 skrev:
nex_ skrev:
Personligen tror jag felet ligger i att det inte finns fler som Zlatan i landslaget...killen har talang och det har han bevisat för oss flera gånger, men det blir svårt att låta han göra jobbet med killar som inte riktigt är i hans nivå...
Fler som Zlatan ????   avveckla han ist , han är den sämsta jävla fotbollspelaren som får gå i ett par skor ,
Hur fan kan lagerbäck fortsätta ha han inne på planen , går fram o tillbax vid mitt linjen och väntar , kommer bollen så får någon i laget springa bort o sparka han i röven för att han ska orka springa efter bollen  nej väck med den jävla SOPAN .
haha hör du hur dumt detta låter egentligen... Har du ens en tv hemma lr?? Tvivlar på det...Den svenska avundsjukan haha...haha tycker synd om dig killen

/Deki

5 198 Inlägg
19 juni 2008
#165
Nu tittar jag inte på skiten.. men på en del verkar det som om Zlatan ÄR sverige.. precis som Brolin va när han spela,, Sen när det går lite mot... då är dom inte skit värda...Zlatan är snart lika borta som Brolin.....

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
19 juni 2008
#166
Nä, nytt folk måste sverige ha in i landslaget.. vi har hållt på "gammlingarna" för länge nu.. det finns duktiga unga spelare där ute i sverige..

Ryssland va mycket kvickare i benen i går och de hade ett otroligt passningsspel medans svenskarna bara tittade på verkade det som när de stod och nickade framför sveriges mål tongue

Nä nytt folk, ryssarna hade för det mesta unga spelare gentimot sverige..

Så man ska inte tro att man kan vinna för just vi har erfarna spelare.. de va helt enkelt för "gammla" i går..


F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
19 juni 2008
#167
Till att börja med.

http://www.sparkalagerback.nu/

In och skriv på, skicka länken vidare och få alla era vänner att skriva på, efter det, släkten, sist och minst, barnen! Även om de är 2-3 år. Knappa in namn och ort.


Nu till saken.
Vad är det folk inte förstår? Vadå Zlatan suger? Skämtar ni?..
Skyller ni allt på Zlatan nu för att killens knä är pajj och att sverige inte kan klara sig utan honom då?
Så jäkla typiskt den svenska mentaliteten, allvarligt talat.
Utan Zlatan hade inte sverige gjort mål mot grekland och spanien. PUNKT!
ÄNDÅ(!) har ni mage att ifrågasätta hans talang?!

Sverige har ingen som kan spela fram killen, INGEN!!!
Jämför spelarna Cambiasso, Zanetti, Stankovic, Maicon, Maxwell, Cruz i Inter, spelarna i Juve när han spelade där, samma sak i Ajax..

Det är toppspelare av yppersta världsklass som serverar honom!
Vad FAN har sverige?! En avdankad Daniel Andersson och en Anders Svensson som båda hör hemma i allsvenskan som mest!! INTE I NÅGOT JÄVLA LANDSLAG!!

Ljungberg?! Där kommer vi till den där sopan igen, jag frågar folk om vad dom tycker om honom och de flesta brukar svara: -Ja men han är ju snygg ju! Och bra när det gäller.

Vadå bra när det gäller? Skämtar dom?! :S
In med Seb Larsson, låt Stoor spela in sig, SCOUTA fram en ny vänsterback som kan ta landslaget med storm precis som Stoor har gjort.

In med Kim. In med Chippen, för där har vi en spelare som kan få ut mer än vad Ljungberg kan, han lever på sitt namn precis som Svensson lever på sin frispark mot Argentina.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
19 juni 2008
#168
WildBoar-74 skrev:
MercaPOWER skrev:
Camitz skrev:
Zlatan värdelös hit å zlatan värdelös dit e så trött på han, han e kass när skall folk inse det!!!!!!!
På vilket sett är han kass? Du är inte så påläst/intressad va?
Man behöver inte vara påläst för att komma fram till att Zlatan ÄR värdelös . Kolla bara igår mot Ryssarna , varje gång han fick bollen  så slarvade han bort den igen , felpass mm , Är så jävla trött på att media och sport kommentatorer målar upp han som en fotbolls gud       nä sälj han till thailand där han kan lira i thailändska korpen
Missta mig inte nu..
Men jag ogillar Zlatan brutalt mkt jag med.
Dels för att han har spelat i Juve (Grovt inbiten Interfan), och dels för att han har varit (är??) en av de största divorna svensk fotboll har sett.

Visst, han har växt iom första sonen, även mognat i sitt spel.
Nu använder han sina medspelare som aldrig förr. Och Zlatan är faktiskt mitt i sin bästa period i livet.

Men att klanka ner så mkt som du gör är inget annat än fel.
Sverige hade inte ens gjort mål om inte Zlatan spelade detta EM.
Glöm även inte bort att han är skadad, att bara stå på benen lär kännas, att sen du tycker att han bör löpa efter varje boll är även det lite överdrivet.
Man SÅG på honom hur ont han hade, dock så vågar inte Lagerbäck ta ut honom..
För det borde han gjort, in med friska ben och knän.

Tjänstefel av Lagerbäck.
Patetiskt att det finns folk som vill ha kvar tränaren men samtidigt vill ha bort Zlatan..

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

31 Inlägg
19 juni 2008
#169
Tycker det största felet ligger hos kukhuvet som leder laget alltså lagerbäck...haft 11 år ( rätta mig om jag har fel ) på sig att göra laget bra men inte fan har det blivit det ialla fall...MEN ÅTERIGEN kommer han säkerligen få chansen till VM vilket jag tycker är en jävla skandal. Och det forvånar mig inte om han tar ut samma trupp då som vi har nu..som sagt fortsätter det som det gör nu är det bättre vi ställer upp som publik istället...


378 Inlägg
19 juni 2008
#170
Måste ändå säga att jag tycker att henke o zlatan stundtals har spelat väldigt fint tillsammans detta em.
Och till skillnad från många andra tycker jag att:
1. Ljungberg verkade vara den enda som var villig att kämpa för att vinna i andra halvan, tycker han var mycket stark vid vänsterkanten bl a.
2. Stoor spelade bra mycket bättre mot spanien än igår, tyckte inte han gjorde mkt nytta.


157 Inlägg
19 juni 2008
#171
toska mot Ryssland.Vilklen madröm.Trodde dom skulle vinna.Sverige spelade mkt dålig fotboll.Sverige behöver nya spelare.


F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
19 juni 2008
#172
bullen_91 skrev:
toska mot Ryssland.Vilklen madröm.Trodde dom skulle vinna.Sverige spelade mkt dålig fotboll.Sverige behöver nya spelare.
Ni har fått för er att sverige är bättre än vad dom egentligen är.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

609 Inlägg
19 juni 2008
#173
Efter att ha kollat på Sveriges matcher (samt övriga i EM) kan man bara dra en slutsats, det gick urselt. Anledning? Vissa skyller på Zlatan, andra Lagerbäck och andra på spelarnas kvalité (i förhållande till deras ålder) Och visst, själv tror jag att alla har lite rätt.
Själv tror jag att Lagerbäcks tid är sedan länge över, hans system (med att plocka ut samma spelare år in o år ut etc.) fungerar inte längre. Så ja, han borde få kicken eller tänka om rejält.
Zlatan då, för vissa är han en idol, andra en diva. Som andra redan nämnt är Zlatan van vid att få lite bättre bollar i Inter, vilket han kanske inte får här i Svenska landslaget., vilket resulterar i fler målchanser och mål. Zlatan är en duktig spelare, men dessvärre läggs för stor tyngd på just honom av media. En man kan inte bära upp ett lag.
Spelarnas kvalité i övrigt då? Si så där va? Nytt folk behövs in, henke & Co får nog tacka för sig, precis som killarna i franska landslaget Makelele, Thuram och Vieria samt även Henry gå ut o säga att de tackar för sig.

281 Inlägg
19 juni 2008
#174
Jojje_ skrev:
Till att börja med.

http://www.sparkalagerback.nu/

In och skriv på, skicka länken vidare och få alla era vänner att skriva på, efter det, släkten, sist och minst, barnen! Även om de är 2-3 år. Knappa in namn och ort.


Nu till saken.
Vad är det folk inte förstår? Vadå Zlatan suger? Skämtar ni?..
Skyller ni allt på Zlatan nu för att killens knä är pajj och att sverige inte kan klara sig utan honom då?
Så jäkla typiskt den svenska mentaliteten, allvarligt talat.
Utan Zlatan hade inte sverige gjort mål mot grekland och spanien. PUNKT!
ÄNDÅ(!) har ni mage att ifrågasätta hans talang?!

Sverige har ingen som kan spela fram killen, INGEN!!!
Jämför spelarna Cambiasso, Zanetti, Stankovic, Maicon, Maxwell, Cruz i Inter, spelarna i Juve när han spelade där, samma sak i Ajax..

Det är toppspelare av yppersta världsklass som serverar honom!
Vad FAN har sverige?! En avdankad Daniel Andersson och en Anders Svensson som båda hör hemma i allsvenskan som mest!! INTE I NÅGOT JÄVLA LANDSLAG!!

Ljungberg?! Där kommer vi till den där sopan igen, jag frågar folk om vad dom tycker om honom och de flesta brukar svara: -Ja men han är ju snygg ju! Och bra när det gäller.

Vadå bra när det gäller? Skämtar dom?! :S
In med Seb Larsson, låt Stoor spela in sig, SCOUTA fram en ny vänsterback som kan ta landslaget med storm precis som Stoor har gjort.

In med Kim. In med Chippen, för där har vi en spelare som kan få ut mer än vad Ljungberg kan, han lever på sitt namn precis som Svensson lever på sin frispark mot Argentina.
applåder åt dig..äntligen en med lite vett i huvudet här på garaget.

/Deki

President över Brinkland
465 Inlägg
19 juni 2008
#175
ut med anders och sidledsdanne och in med linderoth och kimpa, chippen vänsterkant och seb på höger, gräv ner micke nilsson så långt ner under marken så man slipper se fanskapet i en blågul tröja igen, den enda av dom gamla rävarna som är förtjänt av att spela nu är henke, han gör fanimej aldrig en dålig match, även om han var osynlig igår så gjorde han nåra mina försök till framspel där ingen i sverige var ens i närheten av sugen på att springa efter bollen. mkt pinsamt sverige

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

281 Inlägg
19 juni 2008
#176
Säger Bara Forza Croatia ;d

/Deki

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
19 juni 2008
#177
zlatan är nog den mest överskattade spelaren genom tiderna!! Bäst när de gäller.... roll Och ni som kan lite fotboll hur fan kan ni säga att Ljungberg är dålig.... Är de nån som är grym så är de han!!! Han tar mest stryk av alla jämt och kan springa sönder vilket lag som helst! Där är en som försöker iallafall! När zlatan förlorade bollen igår stod han bara som en jävla idiot!! zlatan är som Pavel Brendl.... INGEN lagspelare! Brendl är grym men han är inte med i landslaget vad jag vet... De borde inte zlatan vara heller!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
19 juni 2008
#178
Jojje_ skrev:
Till att börja med.

http://www.sparkalagerback.nu/

In och skriv på, skicka länken vidare och få alla era vänner att skriva på, efter det, släkten, sist och minst, barnen! Även om de är 2-3 år. Knappa in namn och ort.


Nu till saken.
Vad är det folk inte förstår? Vadå Zlatan suger? Skämtar ni?..
Skyller ni allt på Zlatan nu för att killens knä är pajj och att sverige inte kan klara sig utan honom då?
Så jäkla typiskt den svenska mentaliteten, allvarligt talat.
Utan Zlatan hade inte sverige gjort mål mot grekland och spanien. PUNKT!
ÄNDÅ(!) har ni mage att ifrågasätta hans talang?!

Sverige har ingen som kan spela fram killen, INGEN!!!
Jämför spelarna Cambiasso, Zanetti, Stankovic, Maicon, Maxwell, Cruz i Inter, spelarna i Juve när han spelade där, samma sak i Ajax..

Det är toppspelare av yppersta världsklass som serverar honom!
Vad FAN har sverige?! En avdankad Daniel Andersson och en Anders Svensson som båda hör hemma i allsvenskan som mest!! INTE I NÅGOT JÄVLA LANDSLAG!!

Ljungberg?! Där kommer vi till den där sopan igen, jag frågar folk om vad dom tycker om honom och de flesta brukar svara: -Ja men han är ju snygg ju! Och bra när det gäller.

Vadå bra när det gäller? Skämtar dom?! :S
In med Seb Larsson, låt Stoor spela in sig, SCOUTA fram en ny vänsterback som kan ta landslaget med storm precis som Stoor har gjort.

In med Kim. In med Chippen, för där har vi en spelare som kan få ut mer än vad Ljungberg kan, han lever på sitt namn precis som Svensson lever på sin frispark mot Argentina.
Där har ni de... sopan zlatan måste ha nån som kan spela fram honom.. Kan inte idioten göra nåt själv??? Ja kan också peta in bollar från 2m när nån har spelat fram mig... Är jag också en fotbollsgud då???

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

DFFL
9 020 Inlägg
19 juni 2008
#179
golfarn_nr1 skrev:
Där har ni de... sopan zlatan måste ha nån som kan spela fram honom.. Kan inte idioten göra nåt själv??? Ja kan också peta in bollar från 2m när nån har spelat fram mig... Är jag också en fotbollsgud då???
Zlatan kan springa i åttor runt de flesta, du hade blivit tacklad och stämplad efter en halvmeter.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
19 juni 2008
#180
FireTraXX skrev:
golfarn_nr1 skrev:
Där har ni de... sopan zlatan måste ha nån som kan spela fram honom.. Kan inte idioten göra nåt själv??? Ja kan också peta in bollar från 2m när nån har spelat fram mig... Är jag också en fotbollsgud då???
Zlatan kan springa i åttor runt de flesta, du hade blivit tacklad och stämplad efter en halvmeter.
Varför gör han inte de då??

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...


Sök