mäki sorry jag stör i tråden emns er du håller på med dörrsidorna nu:P jag själv e ju super klant å bände sänder mitt högtalar tyg eller vad mans ka kalla det. hur ska jag lösa det? sen när jag ska byta högtalare nu fick nya idag, är det bara lossa på skuven i dörr sidan å dra loss? eller hur blir det emd handtaget å allt sånt? tack sam för svar;)
fan va coolt lycka till med ljudprojektet och motorkåpan mvh robin
Tack ska du ha
oggy_swe skrev:
mäki sorry jag stör i tråden emns er du håller på med dörrsidorna nu:P jag själv e ju super klant å bände sänder mitt högtalar tyg eller vad mans ka kalla det. hur ska jag lösa det? sen när jag ska byta högtalare nu fick nya idag, är det bara lossa på skuven i dörr sidan å dra loss? eller hur blir det emd handtaget å allt sånt? tack sam för svar;)
Tja, hänger inte riktigt med på hur du menar nu. Vad var det du hade sönder? Du ska skruva ur alla skruvar i dörrsidan, totalt är det 5st (6st om du har fönstervevar) sen ska du rycka hela dörrsidan uppåt, inifrån där byter du högtalare, skriv en rad om det är något du undrar bara!
aha thanks:P bara rycka då efter:P alltså högtalargallret:P jag trodde det var som på volvo du bara bänder lite emd mäjlsen så lossnar det:P men det var ju limmat å gick i tusen bitar:P tack för infot:D nice film btw;)
aha thanks:P bara rycka då efter:P alltså högtalargallret:P jag trodde det var som på volvo du bara bänder lite emd mäjlsen så lossnar det:P men det var ju limmat å gick i tusen bitar:P tack för infot:D nice film btw;)
ajdå, du får försöka hitta på nytt galler då
staffe_ skrev:
vem var de som filma? hehe men de vart bra . flera sånna
Ja vet inte, måste vart nån luffare som stod efter vägen
ajdå, du får försöka hitta på nytt galler då
staffe_ skrev:
vem var de som filma? hehe men de vart bra . flera sånna
Ja vet inte, måste vart nån luffare som stod efter vägen
Ja, jag får iallafall tillbaka mitt körkort den 13:e december, så då jävlar ska jag fanimej ta och skaffa mig något fyrhjulskraffs eller bak iallafall! Vart lite småsugen när jag såg filmen:)
Ja, jag får iallafall tillbaka mitt körkort den 13:e december, så då jävlar ska jag fanimej ta och skaffa mig något fyrhjulskraffs eller bak iallafall! Vart lite småsugen när jag såg filmen:)
MVH Matte!
ÅH Grattis Matte!!! De e rätt, ska du göra dig av med vinröda? Eller det kanske du redan har?
ante_hedis skrev:
Lek dags! Ser ju kul ut
Japp
Har varit väldigt dålig med uppdateringar nu, men pulade lite igår, så kommer lite bilder imorgon Är för trött nu..