2158
Sök

Mäki´s A4 Projekt #2 // Projekt Gatbil!

629 Inlägg
14 november 2008
Mäki skrev:
Bilen fullt utrustad med vintersulor. Ska på med stora stänklappar och en ljusbox (har en huv över!) nu på vintern, så blir det sommarstuk framåt Mars igen smile
http://www1.garaget.org/gallery/archive/23022/501901_unhc5f.jpg

Kör samma stuk som mig big_smile har också fått på vinterpuckar och monterat 3x Hella Rallye 3003 Blue smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
DDESIGN skrev:
Ser bra ut med diskanternas placering! smile

Tack ska du ha! smile Det är bara förbättrad original nästan hehe wink dom kommer väl sitta lite mer fast nu bara.

koka skrev:
Mäki skrev:
Bilen fullt utrustad med vintersulor. Ska på med stora stänklappar och en ljusbox (har en huv över!) nu på vintern, så blir det sommarstuk framåt Mars igen smile
http://www1.garaget.org/gallery/archive/23022/501901_unhc5f.jpg

Kör samma stuk som mig big_smile har också fått på vinterpuckar och monterat 3x Hella Rallye 3003 Blue smile

Okej! smile Jag har stänklappar ligger som ja ska klämma dit. Får se när jag får ljusboxen wink Den är jag riktigt nyfiken på då ja aldrig har sett den hehe

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

terazzi
15 november 2008
små skillnader som gör mkt smile keep it up!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
Yes! Det ska jag göra smile

2 788 Inlägg
15 november 2008
Tror att både motorkåpan, tryckröret och kåpan vid dörrhandtaget kommer bli lika stilrena som bilen i övrigt smile Lycka till wink

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
_Fredrik skrev:
Tror att både motorkåpan, tryckröret och kåpan vid dörrhandtaget kommer bli lika stilrena som bilen i övrigt smile Lycka till wink

Tack ska du har smile Riktigt kul att höra!

4 663 Inlägg
15 november 2008
fan va coolt  big_smile   lycka till med  ljudprojektet och motorkåpan big_smile
mvh robin

utbildad klant
2 197 Inlägg
15 november 2008
mäki sorry jag stör i tråden emns er du håller på med dörrsidorna nu:P jag själv e ju super klant å bände sänder mitt högtalar tyg eller vad mans ka kalla det. hur ska jag lösa det? sen när jag ska byta högtalare nu fick nya idag, är det bara lossa på skuven i dörr sidan å dra loss? eller hur blir det emd handtaget å allt sånt? tack sam för svar;)

Mvh O.Frankeståhl

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
fan va coolt  big_smile   lycka till med  ljudprojektet och motorkåpan big_smile
mvh robin

Tack ska du ha tongue

oggy_swe skrev:
mäki sorry jag stör i tråden emns er du håller på med dörrsidorna nu:P jag själv e ju super klant å bände sänder mitt högtalar tyg eller vad mans ka kalla det. hur ska jag lösa det? sen när jag ska byta högtalare nu fick nya idag, är det bara lossa på skuven i dörr sidan å dra loss? eller hur blir det emd handtaget å allt sånt? tack sam för svar;)

Tja, hänger inte riktigt med på hur du menar nu. Vad var det du hade sönder?
Du ska skruva ur alla skruvar i dörrsidan, totalt är det 5st (6st om du har fönstervevar) sen ska du rycka hela dörrsidan uppåt, inifrån där byter du högtalare, skriv en rad om det är något du undrar bara! smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
22 november 2008
Trådstartare
Klart bilen används!
[video]http://www.garaget.org/video/ckhywnqh3hhj[/video]

utbildad klant
2 197 Inlägg
22 november 2008
aha thanks:P bara rycka då efter:P alltså högtalargallret:P jag trodde det var som på volvo du bara bänder lite emd mäjlsen så lossnar det:P men det var ju limmat å gick i tusen bitar:P tack för infot:D  nice film btw;)

Mvh O.Frankeståhl

666 Inlägg
22 november 2008
vem var de som filma? hehe  lol men de vart bra . flera sånna
Senast redigerat av staffe_ (22 november 2008)

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
22 november 2008
Trådstartare
oggy_swe skrev:
aha thanks:P bara rycka då efter:P alltså högtalargallret:P jag trodde det var som på volvo du bara bänder lite emd mäjlsen så lossnar det:P men det var ju limmat å gick i tusen bitar:P tack för infot:D  nice film btw;)

ajdå, du får försöka hitta på nytt galler då smile

staffe_ skrev:

Ja vet inte, måste vart nån luffare som stod efter vägen roll

666 Inlägg
23 november 2008
Mäki skrev:
oggy_swe skrev:

ajdå, du får försöka hitta på nytt galler då smile

staffe_ skrev:

Ja vet inte, måste vart nån luffare som stod efter vägen roll

Hehehe aa de stämmer kasnke lol

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

Stekare
168 Inlägg
25 november 2008
måste skaffa snöpulka nu också. Vart så sugen då man såg filmen:) fan undrar vad man ska köpa så man kan sladda värre än dig i vinter:P

if the bass is too loud, your too week

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
Chiefen__ skrev:
måste skaffa snöpulka nu också. Vart så sugen då man såg filmen:) fan undrar vad man ska köpa så man kan sladda värre än dig i vinter:P

Du kan köpa vad du vill, jag säger bara lycka till wink

505 Inlägg
6 december 2008
Ja, jag får iallafall tillbaka mitt körkort den 13:e december, så då jävlar ska jag fanimej ta och skaffa mig något fyrhjulskraffs eller bak iallafall! Vart lite småsugen när jag såg filmen:)

MVH Matte!

Calibra Turbo 4x4

457 Inlägg
6 december 2008
Lek dags! big_smile Ser ju kul ut wink

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
6 december 2008
Trådstartare
Spawner skrev:
Ja, jag får iallafall tillbaka mitt körkort den 13:e december, så då jävlar ska jag fanimej ta och skaffa mig något fyrhjulskraffs eller bak iallafall! Vart lite småsugen när jag såg filmen:)

MVH Matte!

ÅH big_smile Grattis Matte!!! De e rätt, ska du göra dig av med vinröda? Eller det kanske du redan har?

ante_hedis skrev:
Lek dags! big_smile Ser ju kul ut wink

Japp wink

Har varit väldigt dålig med uppdateringar nu, men pulade lite igår, så kommer lite bilder imorgon smile Är för trött nu..

457 Inlägg
6 december 2008
Såg nog att du stod vid volvo inatt wink

Sök