Neutralt läge innan.
Neutralt läge efter.
3an innan.
3an efter.
4an innan.
4an efter.
Och så här går det till: Jag började med att ta av växelspaksknoppen och damasken.
Sen är det en låsbricka här.
Inga problem att ta bort den.
Sen tar man bort "dämpningen" så man kommer ner till resten.
Sen satt den här saken med fjädern här, sköt ut som en galning när jag drog upp allting.
Nästan framme nu
Bara 2 skruvar till så är det gamla ur.
Så här såg den ut, är vit plast överallt där nere haha.
In med det nya och fräsha. Det följer med en gummiring, lägg på den, annars klonkar det, var tråkigt att riva allt igen hehe.
Sen la jag i nya kulan som följde med. Men den skulle nog inte användas till min bil, antar att det här kittet är universal mellan A4 S4 och kanske RS4 för det var många grejer som inte behövdes och det funkar klockrent.
Skjut i den här saken och fjädern.
Nu ser det ut så här. Bara att skjuta på fjädern som jag tog bort i början, backspärren alltså.
Sen är det bara att sätta tillbaks damask och knopp, trodde jag. Damasken gick inte ner så jag fick gänga ur vita plasten på bilden här innan, spaken blev för kort.