2561
Sök

Mäki´s A4 Projekt #2 // Projekt Gatbil!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
haha jo samma för mgi fats provade polarens volvo XD man blev fan chockad;) var den dyr? aha tackar big_smile letade i min gör det själv bok men hittade inte nått presic hur man gör för lossa den:P

Jo, det var jäkla långa lägen hehe. Nä men nu vet du wink In på realcar och kolla, där står priset.

S_D_Karlsson skrev:
Riktigt snyggt upplagt med bilderna och infon! Blir fett nice det där! Ganska billig investering för att få lite skönare växellägen. Funderar starkt på att göra likadant på min till sommaren big_smile

Tackar tackar smile Ja det blev i princip perfekta lägen i mitt tycke, får se när jag kör lite om jag gillar dom eller om jag ska ställa om den lite.

tsdi skrev:
Riktigt fränt smile

Tackar! Hur går det med S4an då?

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

utbildad klant
2 197 Inlägg
1 februari 2009
ok thx:P får nästan ta en titt men ska först å främst ge mig på min "DOWNPIPE" wink du kör inte bilen nu va? såg ganska isär plockad ut under huven;)

Mvh O.Frankeståhl

629 Inlägg
1 februari 2009
Har samma shortshift kit till min sen föra vinter smile Synkringarna har fått bekänna färg innan man hade lärt sig de korta lägena tongue

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
ok thx:P får nästan ta en titt men ska först å främst ge mig på min "DOWNPIPE" wink du kör inte bilen nu va? såg ganska isär plockad ut under huven;)

Ja..Ge dig på din downpipe nu du... wink
Nä, toppen ska av i veckan också.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
koka skrev:
Har samma shortshift kit till min sen föra vinter smile Synkringarna har fått bekänna färg innan man hade lärt sig de korta lägena tongue

Hahaha! Tror inte det ska vara nå problem faktiskt wink

629 Inlägg
1 februari 2009
Mäki skrev:
koka skrev:

hehe big_smile

Och när kan man lägga en beställning på ett DTS stag? tongue
Senast redigerat av koka (1 februari 2009)

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
koka skrev:
Mäki skrev:
koka skrev:

hehe big_smile

Haha tongue Ja, det får vi se när tiden finns och det är väl uttestat, vill inte sälja något som gör att bilen tar stryk wink

629 Inlägg
1 februari 2009
Mäki skrev:
koka skrev:
Mäki skrev:

hehe big_smile

Haha tongue Ja, det får vi se när tiden finns och det är väl uttestat, vill inte sälja något som gör att bilen tar stryk wink

hehe okej tongue funderar på att tillverka mig ett eget stabilisator stag till bakvagnen...

Var köpte du ditt till framvagnen?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
koka skrev:
hehe okej tongue funderar på att tillverka mig ett eget stabilisator stag till bakvagnen...

Var köpte du ditt till framvagnen?

Okej! Jag går i samma planer faktiskt.

Jag köpte mitt via Tmtuning.com finns att köpa till bakre fjädertonen där också, men bara till fwd-bilar. Jag vill också ha wink

utbildad klant
2 197 Inlägg
1 februari 2009
haha tongue jo det ska bli i morn eller nått ska ner till verkstan Å kolla flex köpa å sen fram med monster svettsen;) Att du vågar lyfta av toppen;) men du vet vad man säger vill man vara fin får man lida pin;)

Mvh O.Frankeståhl

103 Inlägg
1 februari 2009
nu kom intercoolern på där med smile . vad äre för mått på den?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
haha tongue jo det ska bli i morn eller nått ska ner till verkstan Å kolla flex köpa å sen fram med monster svettsen;) Att du vågar lyfta av toppen;) men du vet vad man säger vill man vara fin får man lida pin;)

Ja så är det, ska byta toppackning å kolla hur det ser ut, om det funkar ett tag till där inne hehe.

Eikin skrev:
nu kom intercoolern på där med smile . vad äre för mått på den?

Ja, den har varit på och av många gånger för mätning osv hehe.
Mäter upp den imorgon igen, har inte måtten i huvet. smile

utbildad klant
2 197 Inlägg
1 februari 2009
hehe tongue är det nån som akn ådi så är det Mäki så enkelt är det bara.  när gör du ett till ryck med bilen då? nästa helg?

Mvh O.Frankeståhl

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
hehe tongue är det nån som akn ådi så är det Mäki så enkelt är det bara.  när gör du ett till ryck med bilen då? nästa helg?

Bilen står vid farmor och farfar, så det är ju mest på helgerna. Tänkte åka ut en vända å klura lite imorgon eller på tisdag också smile Börjar lugna sig lite i skolan nu också.

utbildad klant
2 197 Inlägg
1 februari 2009
jaså för dig med? jag är ledig hela veckan. hade jag haft mer pengar hade jag lagt den tiden på bilen.

Mvh O.Frankeståhl

Egenföretagare
2 496 Inlägg
2 februari 2009
Sådär ! har lagt ut typ 10lax på saker som inte syns som olja, filter, vax produkter å skit så man har ju knappt någon ekonomi !

Men vill beställa coiloverkitt !

Sen toning och takvinge är andra saker som står högt på önskelistan !

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
jaså för dig med? jag är ledig hela veckan. hade jag haft mer pengar hade jag lagt den tiden på bilen.

Jo jag förstår det. Du får ta och polera lite på den då hehe smile

tsdi skrev:
Sådär ! har lagt ut typ 10lax på saker som inte syns som olja, filter, vax produkter å skit så man har ju knappt någon ekonomi !

Men vill beställa coiloverkitt !

Sen toning och takvinge är andra saker som står högt på önskelistan !

Oj! Men då är det ju fräsht i alla fall.
Det förstår jag, vad är det för kitt du kollat på? Låter fint med det andra också.

Egenföretagare
2 496 Inlägg
2 februari 2009
Det från jspec.se !

Kan ta upp det i min tråd iofs ;P

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

utbildad klant
2 197 Inlägg
2 februari 2009
det suger å köpa saker som ej syns:P fast man är endå nöjd med sig själv efter;)

Mvh O.Frankeståhl

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
tsdi skrev:
Det från jspec.se !

Kan ta upp det i min tråd iofs ;P

Ja helt klart wink

oggy_swe skrev:
det suger å köpa saker som ej syns:P fast man är endå nöjd med sig själv efter;)

Nja, man är ju nöjd själv däremot.

Sök