2751
Sök

Suttit inne tråden.

274 Inlägg
21 juni 2008
Laud skrev:
Jag har tyvärr suttit inne, ett halvår x2.. Och det va inte "coolt" de va de tråkigaste jag nånsin varit med om, så just därför lägger man ner massa skit HELLRE än att åka in, belive me

haha

fyllo

Lastbilschafför
86 Inlägg
21 juni 2008
Nä har inte heller suttit inne, brukar inte göra olagliga saker med polis eller annat vittne i närheten.
har dessutom en väldigt bra kvinnlig....vad de nu heter, kan nog inte stava de:D Brukar känna på mig vilka kvällar och ställen som man är säker på och inte åker fast

Det är hårt att ligga på topp :D

Legitimerad Lamphållare
369 Inlägg
21 juni 2008
r-ted får man fråga vad du har suttit inne för? är bara nyfiken smile

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "

2 271 Inlägg
21 juni 2008
Inget långbesök men satt 72 tim på Kronobergshäktet innan dom fatta att det inte va mig dom
skulle ha. Men den lilla tiden räckte, ingen höjdare om man säger så.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
21 juni 2008
Trådstartare
lingua skrev:
Inget långbesök men satt 72 tim på Kronobergshäktet innan dom fatta att det inte va mig dom

Häktet e fan vidrigt, speciellt dom ggr man inte gjort nått.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Teddan
2 495 Inlägg
21 juni 2008
Smiley skrev:

vet inte om jag skall svara på det ........

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Teddan
2 495 Inlägg
21 juni 2008
baca skrev:
lingua skrev:

Häktet e fan vidrigt, speciellt dom ggr man inte gjort nått.

Man har aldrig gjort nått när man sitter häktad..... big_smile

Glidarn
408 Inlägg
21 juni 2008
r-ted skrev:
Hamilton skrev:
MrTurbo skrev:

Haha!  Klockrent...  big_smile

big_smile klart bästa svaret...

Sedan att det bara är klantar som åker fast är ju inte sant...
Det är just klantarna som utsätter sig för saker som kan leda till att man får ett boende på 7kvm.

jasså är det bara klantarna som utsätter sig för saker som kan leda till att man åker in ?
Herregud vad trångsynta en del är, kom ihåg  att vissa brott kan det vara värt att sitta ett tag för.

JA jag är en cool kille och har suttit inne, häktad med fulla restriktioner, sluten anstalt och öppen anstalt... har provat allt ihop.
Och det är värdelöst att sitta inne , den som har suttit vet att det suger och absolut inget att vara cool för.
som vilket jävla dårhus som hellst, inge häftigt med kåken.

så sant! har suttit 3 ggr själv, NOT COOL!

(obrut)

Maizer
21 juni 2008
baca skrev:
Maizer skrev:
Haha töntig tråd.

Kan inte några riiiktiiigt cooooola killar komma ut och berätta om sin tid på kåken så vi kan bli impade?

Jag vet inte riktigt vad du blir impad av eller tycker är fräckt, Men att sitta inne känns inte riktigt som nått man skryter om, då det e jävligt o-coolt (som du nog hade uttryckt det) och amatörmässigt, Det jag ville med tråden var å se om det var nån som hade ballar nog att erkänna sin dumhet. Och för allas skull släpp fingret efter du tryckt ner en tangent så slipper vi se diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina ooooooootroligt långa ord. PS Chrizz kan du inte införa ett litet hjärta över bokstaven i, jag tror Maizer hade uppskattat det hmm

Kan vi sätta en stor stjärna över dem som suttit inne så vi vet att det är farliga grabbar vi snackar med?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
21 juni 2008
r-ted skrev:
Smiley skrev:

Dont give it to em! smile

Bmw osv..

Teddan
2 495 Inlägg
21 juni 2008
Maizer skrev:
baca skrev:
Maizer skrev:
Haha töntig tråd.

Kan inte några riiiktiiigt cooooola killar komma ut och berätta om sin tid på kåken så vi kan bli impade?

Jag vet inte riktigt vad du blir impad av eller tycker är fräckt, Men att sitta inne känns inte riktigt som nått man skryter om, då det e jävligt o-coolt (som du nog hade uttryckt det) och amatörmässigt, Det jag ville med tråden var å se om det var nån som hade ballar nog att erkänna sin dumhet. Och för allas skull släpp fingret efter du tryckt ner en tangent så slipper vi se diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina ooooooootroligt långa ord. PS Chrizz kan du inte införa ett litet hjärta över bokstaven i, jag tror Maizer hade uppskattat det hmm

Kan vi sätta en stor stjärna över dem som suttit inne så vi vet att det är farliga grabbar vi snackar med?

Var har du fått det ifrån att dom som har suttit inne skulle avvika från andra mäniskor på något sätt ?
Det sitter allt från värsta töntarna till hårdaste buset i våra fängelser så jag tror din bild är ganska fel

The Listener
279 Inlägg
21 juni 2008
Att plasera in vissa mäniskor (här de som har suttit inne) i grupper bara för att de varit på samma stelle är ju helt fel Fattar inte vad det finns för mening med denna tråden det är ju som att peka ut vissa som outsiders eller "coola" eller vad!? jävligt menigslöst, är ganska säker på att de flästa som varit där inte gillade det och kanske inte heller villl bli påminda om det. och nej jag har inte suttit inne.

Teddan
2 495 Inlägg
21 juni 2008
OverBoosted skrev:
r-ted skrev:
Smiley skrev:

kommer nog få äta upp det om jag berättar big_smile

Teddan
2 495 Inlägg
21 juni 2008
JapMax skrev:
r-ted skrev:
OverBoosted skrev:

kommer nog få äta upp det om jag berättar big_smile

Jag vill oxå veta, jag vill jag vill jag vill smile
Mina fördommar säger förskingring av något slag, du verkar va en glad skattefifflare smile

Jag har aldrig suttit inne.. fan så gammal är jag inte iofs.
Sen vad man borde suttit inne för är en annan femma tongue

du kan spekulera hur mycket du vill

Teddan
2 495 Inlägg
21 juni 2008
JapMax skrev:
r-ted skrev:
JapMax skrev:

Jag vill oxå veta, jag vill jag vill jag vill smile
Mina fördommar säger förskingring av något slag, du verkar va en glad skattefifflare smile

Jag har aldrig suttit inne.. fan så gammal är jag inte iofs.
Sen vad man borde suttit inne för är en annan femma tongue

du kan spekulera hur mycket du vill

Sorry, inget illa menat. Trodde du kunde ta de med en klackspark.

det är lugnt , men jag avslöjar inget

Maizer
21 juni 2008
r-ted skrev:
Maizer skrev:
baca skrev:

Var har du fått det ifrån att dom som har suttit inne skulle avvika från andra mäniskor på något sätt ?
Det sitter allt från värsta töntarna till hårdaste buset i våra fängelser så jag tror din bild är ganska fel

Nej det tror jag inte. Däremot tycker jag det är oerhört fjantigt att man ska sitta här och berätta om sina erfarenheter, eller snarare vara lite mystisk så att folk ska fråga ännu mer.
Jag har ett ord för sånt
Attentionwhore.
Simple as that

20 Inlägg
21 juni 2008
2 gånger i fyllecell i göteborg inget man rekomenderar precis

321 Inlägg
21 juni 2008
S_70R skrev:
2 gånger i fyllecell i göteborg inget man rekomenderar precis

Fyllecell räknas knappast som att ha suttit inne.....roll

Teddan
2 495 Inlägg
21 juni 2008
Maizer skrev:
r-ted skrev:
Maizer skrev:

Nej det tror jag inte. Däremot tycker jag det är oerhört fjantigt att man ska sitta här och berätta om sina erfarenheter, eller snarare vara lite mystisk så att folk ska fråga ännu mer.
Jag har ett ord för sånt
Attentionwhore.
Simple as that

okej ... men det är inget häftigt/spännande och vi som har suttit inne har inga roliga saker att berätta för dom som inte har suttit.....

Sök