3121
Sök

Musik man är less på...

101 Inlägg
21 juni 2008
Trådstartare
Hejja!

Tänkte att dom som vill kan skriva vilka låtar man vill spy på i driftfilmer å annat.

Här är min...

Teriyaki Boys - Tokyo Drift

Varför används den  i varje jävla driftfilm??? mad

Varvstopp?

1 963 Inlägg
21 juni 2008
ALL techno o trans skit.. sen all musik över huvudtaget varför slänga in det o ta bort motorljudet? det är mest störande..

Men are not born - Men are made

FreddeK
21 juni 2008
shi shna shnappi eller hur fan den går...haha

ne men hip hop börjar bli lite tråkigt, dock finns det gammal bra hip hop men dagens skit om rap om money and bitchens börjar bli lite för mycket. Sen all shlager suger också.

101 Inlägg
21 juni 2008
Trådstartare
Felax skrev:
ALL techno o trans skit.. sen all musik över huvudtaget varför slänga in det o ta bort motorljudet? det är mest störande..

Hehe jag brukar ta bort motorljud med men det är mest för att då vi filmar så brukar man höra massa skit i bakgrunden tongue

Varvstopp?

101 Inlägg
21 juni 2008
Trådstartare
Freddeponken skrev:
shi shna shnappi eller hur fan den går...haha

ne men hip hop börjar bli lite tråkigt, dock finns det gammal bra hip hop men dagens skit om rap om money and bitchens börjar bli lite för mycket. Sen all shlager suger också.

Tycker samma om hiphop... Lyssnar ju på metal själv men jag hör på viss rap...den som har någon mening, inte denna skiten som handlar om hur stora fälgar å hur mycket jävla pengar dom har. Blir bara förbannad på dom "artisterna"...

Varvstopp?

12 086 Inlägg
22 juni 2008
Det är ju ganska känt att hiphopare och hårdrockare inte går ihop, så vi kan ju sluta där innan de blir krig! smile

haha, fast jag är fan som dig.. fast tvärt om, jag lyssnar en del hiphop.. samidigt som jag slår på en och annan metalslinga, typ children of bodom kan va bra ibland.

Men framför allt älskar jag eurodiscon och dancen, länge leve 90talet big_smile

O till frågan, jag hatar takida och all annan jävla mainstream rix fm skitmusik! Fan spyr på skiten

356 Inlägg
22 juni 2008
varje gång jag hör nån spela boten anna så infinner sig ett starkt sug att ta livet av nånting

Avstängd
962 Inlägg
22 juni 2008
Själv börjar jag tröttna dr bombay's rice n curry, men sos är fortfarande en riktig goding wink

fälg fantast
1 086 Inlägg
1 059 Inlägg
22 juni 2008
schlager musik e så tröttsamt mycket på radio jämt o så dåligt.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

377 Inlägg
22 juni 2008
bag in a box eller vad den heter, hatar skiten.

12 086 Inlägg
22 juni 2008
Jokk3 skrev:
bag in a box eller vad den heter, hatar skiten.

Haha, jag hörde den första ggn igår big_smile
haha den va så dålig att den vart bra smile

prodrive skrev:
Själv börjar jag tröttna dr bombay's rice n curry, men sos är fortfarande en riktig goding wink

Ja, dom spelas ju flitigt tongue
Senast redigerat av JapMax (22 juni 2008)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
22 juni 2008
allt som har med Basshunter o göra... Usch!

Sump Runk Rätt O Slätt!

22 juni 2008
i stort sett all hip hop blir jag less på, men jag börjar mer o mer gilla rock. men annars dominerar hardstyle techno min spellista på ipoden i bilen smile

101 Inlägg
22 juni 2008
Trådstartare
bjoorniiee skrev:
varje gång jag hör nån spela boten anna så infinner sig ett starkt sug att ta livet av nånting

Har en polare som blir skogstokig så fort man nämner boten anna... huvva för den skiten!!!

Varvstopp?

101 Inlägg
22 juni 2008
Trådstartare
Måste även tillägga att jag hatar Per Gessle... Seriöst... Vill jag höra någon "sjunga" så som han gör kan jag skrämma en unge som cyklar så han slår kronjuvelerna i styret och säga åt han att sjunga nåt från det där jävla albumet mazarin... Men det vore ju taskigt mot barnet. Att sjunga nåt Gessle har gjort måste ju vara hemskt.

Varvstopp?

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
22 juni 2008
alla svenska ''fjortis'' låtar

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

551 Inlägg
22 juni 2008
Fan va alla ogillar hipphopp ? big_smile men de e bra..tongue jag med.. stör mej oxå på de
Senast redigerat av volvo__matte (22 juni 2008)

Volvo For Life =)

2 Inlägg
22 juni 2008
I stort sett all musik som spelas på Rix FM och sånt skit, bläää!

7 100 Inlägg
22 juni 2008
schlager musik  och alla jävla fotbollslåtar-låtar!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Sök