ne men hip hop börjar bli lite tråkigt, dock finns det gammal bra hip hop men dagens skit om rap om money and bitchens börjar bli lite för mycket. Sen all shlager suger också.
ne men hip hop börjar bli lite tråkigt, dock finns det gammal bra hip hop men dagens skit om rap om money and bitchens börjar bli lite för mycket. Sen all shlager suger också.
Tycker samma om hiphop... Lyssnar ju på metal själv men jag hör på viss rap...den som har någon mening, inte denna skiten som handlar om hur stora fälgar å hur mycket jävla pengar dom har. Blir bara förbannad på dom "artisterna"...
Det är ju ganska känt att hiphopare och hårdrockare inte går ihop, så vi kan ju sluta där innan de blir krig!
haha, fast jag är fan som dig.. fast tvärt om, jag lyssnar en del hiphop.. samidigt som jag slår på en och annan metalslinga, typ children of bodom kan va bra ibland.
Men framför allt älskar jag eurodiscon och dancen, länge leve 90talet
O till frågan, jag hatar takida och all annan jävla mainstream rix fm skitmusik! Fan spyr på skiten
schlager musik e så tröttsamt mycket på radio jämt o så dåligt.
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Måste även tillägga att jag hatar Per Gessle... Seriöst... Vill jag höra någon "sjunga" så som han gör kan jag skrämma en unge som cyklar så han slår kronjuvelerna i styret och säga åt han att sjunga nåt från det där jävla albumet mazarin... Men det vore ju taskigt mot barnet. Att sjunga nåt Gessle har gjort måste ju vara hemskt.