2976
Sök

BILDER: Gatebil, Mantorp- LÖRDAG

506 Inlägg
29 juni 2008
snygga bilder.. synd man sj inte va med

Born to be wild and crazy

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
Goli skrev:
Jill skrev:
Goli skrev:
Jasså!? Shit! Bäst du tar mitt telenr så vi kan göra något åt saken på japmeet!
Pratade med gatebil om reportage som vi hade bestämt skulle göras. När de såg bilen så sa de: Nja, vet ikke om vi skal göre någe reportage om bilen din, jeg like ikke fargen så mye, o sen virker det ikke vare något mer gjort med den..

HAHA åt gatebil, sikka loosers.

Kommer tyvärr inte på Japmeet...

Men vilken kommentar, vem snackade du med? Kan inte ha vart nån i RIKTIGA Gatebil-gänget. Låter som nån wannabe som bara hade en redig bakfylla och inte orkade fota cool

TACK ALLA

Ni som frågar om specifika bilar/bilder, snälla dra ett mail så kollar jag och svarar under veckan! big_smile

Pratade med Rune, chefen för gatebil magazine.

Ingen jag har träffat...
Bara fotogfraferna & Reportrarna som man sprungit ihop o snackat lite med! smile

Fotograf
440 Inlägg
29 juni 2008
Schyssta bilder du tagit oxå men du hade väl sån där gul väst på dig?? Skulle vilja stått där i de sista kurvorna där de driftade sjukt mycket, missa ju det sad

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
Tack master_- & Banny69 big_smile

nightstalker skrev:
Schyssta bilder du tagit oxå men du hade väl sån där gul väst på dig?? Skulle vilja stått där i de sista kurvorna där de driftade sjukt mycket, missa ju det sad

Jo eftersom vi fotade åt www.motorzon.se då hade vi press-väst på oss smile

Sök