krutmats skrev:
Ja men detaljerna gör halva resultatet!
Grymt snyggt! ser fabriksgjort ut!! Och inget tåls att granskas under lupp, vi acceptear saker på en bil från fabrik just för att de är från en fabrik, de sakerna blir aldrig granskade på samma vis som när man gjort nått själv,
Underbart jobb Victor!
Natti Mvh/Mats
Tackar, jag vet men det känns bra att höra oxå. För ibland så blir man lite väl petig.
Idag blir det ingen uppdatering med bilder, men ska skriva ner lite vad som är gjort och vad som är kvar.
Fronten:Lite slipning kvar i det stora mittenhålet, eventuellet ett lager spackel oxå. När det är klart, så är den klar för lack.
Dimljusen, väntar på att speedparts kommer med en lösning.
Grillgallren är klara.
Gallren nertill i fronten är påbörjade, men lite finlir och ett par lager lack kvar.
Bakre störfångaren:Är inte riktigt nöjd med den, men har inte kommit på hur jag ska göra än. Annars är det bara ett lager finspackel och lite slipning kvar, innan den är klar för lack.
Motorhuven:Det är här jag har mest tid kvar, då det är väldigt mycket kvar för att gälarna ska bli bra. Är ett gäng lager spackel kvar att lägga och tillhörande slipning. Men huvemblemet är igenlagt och klart i alla fall.
Vad gäller datorn i bilen, så har jag lite slipning o spackling kvar på instrumentpanelen. Sedan blir det lack o montering, så stereon och skärmen smälter in bättre. Efter det så är första delen i det projektet klart.
Det som är mest frustrerande är väl att man hela tiden kommer på nya saker man vill fixa, men jag måste bli klar med det jag börjat med först. Sedan får vi se vad som händer
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
//Victor