krutmats skrev:
Det var helt klart roligt nog
![tongue](img/smilies/tongue.png)
underbara bussningar o dimljus, blir finemang det där du Victor
![wink](img/smilies/wink.png)
Jag hoppas ju på det, 2/3 åker bussningarna på, då byts även multiremmen mm
Aerocombi skrev:
krutmats skrev:
Jag tackar så
OTROLIGT mycket för eran stöttning!!
jag ska sova på saken... imorrn kanske jag slänger ihop en ansökan,
Fy fan vilken snygg huv Victor!!! jag tyckte jag kände igen gripen och den blå färgen
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Scottan..
Svetsade du för emblemet något eller blev det baar spackel? jag vet inte hur jag ska göra, men tänkte lägga igen det, behöver hjälp med tillvägagångsättet
Mvh/Mats
Skär till en lagom plåt, o så passa på o lägg igen hålen till spolarna med, det gjorde jag
Men ta det lugnt med svetsen, plåten slår sig j.....t lätt
![mad](img/smilies/mad.png)
Hoppas vi ses på nån träff i sommar Mats o Viktor
Mvh Aerocombi
Njae tänkte nog behålla spolarna, eventuellt blir det annan färg på dem. Pga risken för att plåten skulle slå sig, så fick jag lite extrajobb med huven. Hade ju varit lättare att helsvetsa, men då hade det med all säkerhet slagit sig.
Självklart ska vi försöka träffas i sommar, är ju samma som för Mats. HAr ju inte träffat någon av er IRL, förutom ScottaN.
krutmats skrev:
Okej, tack för tipset.. ska nog passa på medans jag har svetsen hemma ;P
Ja vi kommer o ses, garanterat
Bara du presenterar dig, för jag känner nästan alla bara genom nätet. bara träffat Jimmy (volvo240R ) o Björn (gentoo ) i verkligheten, resten av mina kompisar har jag inte träffat
Blir väl lite knivigt att göra rent rutan under färd, om det skulle behövas. Elelr har du en bättre lösning på G
![smile](img/smilies/smile.png)
Aerocombi skrev:
krutmats skrev:
Okej, tack för tipset.. ska nog passa på medans jag har svetsen hemma ;P
Ja vi kommer o ses, garanterat
Bara du presenterar dig, för jag känner nästan alla bara genom nätet. bara träffat Jimmy (volvo240R ) o Björn (gentoo ) i verkligheten, resten av mina kompisar har jag inte träffat
Ok. Har som mål att bli klar till EDPS i Emmaboda i mitten på maj, men ni kanske inte åker så långt med era pärlor
Beror väl lite på om jag är färdig, har jag köpt hus så finns risken att jag inte kommer även om bilen skulle vara klar
weser skrev:
har läst igenom hela tråden nu.
fan va bra kolarna blir:D
//mackan
Tackar.
gentoo skrev:
Alltid kul med paket!
...ICA Delfinen, nästan så att man saknar Krokek lite, måste dra mig ditåt snart känner jag, men nu ska jag dra mig till sängen
Saknar du verkligen Krokek, denna håla där det inte finns något att göra. det har faktiskt blivit ett fik i gamla postenlokalen.
Glömde ju säga en sak igår, mina sommarhjul är sålda så jag får nog låta bilen stå på sommaren detta år
// Victor