Jag gillar faktiskt nya 9-5an, tycker att det är bland de snyggaste på marknaden just nu bland de "vanliga familjebilarna". Den ser inte lika trist och anonym ut som många andra nyare bilar utan sticker ut, på ett bra sätt.
Dock fattar jag inte det här pratet om "det kommer från en som kör den eller den bilen"? Det är väl en fråga om smak det med? Personligen kommer jag inte på en enda Saab som är snyggare än BMW E30 - men är fullt medveten om att nog många tycker tvärt om. Sen så kanske han inte har en E30 för att han tycker den är snygg? Jag kan nog komma på flera bilar som är snyggare än min Mercedes även om jag gillar designen på den - inte var det utseendet som i första hand avgjorde att jag skaffade en sådan. Finns ju fler egenskaper som en bil skall uppfylla än att vara snygg. Jag har till och med haft bilar jag tycker är fula... Sen så spelar det väl fan ingen roll för den skull, måste man ha en Ferrari för att få tycka att någon bil är snygg eller ful? Jag har inte ens någon flickvän för tillfället men tycker ändå att det finns tjejer som är mer vackra och mindre vackra om man säger det som så, varför skulle det vara annorlunda med bilar?