hej! tänkte kolla om några vill visa upp sina bilar/projekt färdiga/knappt börjat sen ta en sväng i karavan in till stenungsund eller kanske någon annanstan? hade varit kul att se er alla som kör runt på tjörn/ST/orust.
Fasen, strömavbrott på jobbet så mitt inlägg flippa ju helt Men jag får fylla i här igen av att nästa helg vore ju något att gå på. Sant Okim, 3 st är la inget att gå på. Men kanske kan fylla listan lite mer till nästa helg?
jag röstar för fredag, and i'll be there! va sägs om att samlas där ochg sen glida igenom tjörns kustsammhällen(om det är nått att ha den som vet) och avsluta på korvan med lite mos:D
jag röstar för fredag, and i'll be there! va sägs om att samlas där ochg sen glida igenom kustsammhällen och avsluta på korvan med lite mos:D
låter helt grymt, hoppas jag får in lite mer ljud i bilen bara=)
duger inte ur12an:P rönnäng och skärhamn går att köra igenom sen vet jag inte fler på tjörn haha orust går att köra igenom hällvikstrand och ellös är inget att ha endå utsiktsplatsen norr om henån e kanonfin men de är rätt mycke körning om man ska åka ända dit, mollösund är fint med och lär va rätt mycke folk så här års..
jag röstar för fredag, and i'll be there! va sägs om att samlas där ochg sen glida igenom kustsammhällen och avsluta på korvan med lite mos:D
låter helt grymt, hoppas jag får in lite mer ljud i bilen bara=)
duger inte ur12an:P rönnäng och skärhamn går att köra igenom sen vet jag inte fler på tjörn haha orust går att köra igenom hällvikstrand och ellös är inget att ha endå utsiktsplatsen norr om henån e kanonfin men de är rätt mycke körning om man ska åka ända dit, mollösund är fint med och lär va rätt mycke folk så här års..
jo det e sant men hade vart nice att få in 2,5 och andra 12an=) det låter som en riktig cruise fan! fan då måste jag ta med å testa min kamera lite fan.