har nu bestämt mig efter mycket om och men att sälja mina Breddade plåtisar 8" breda 195 däck som e okey. bild sida 9 eller på min profil Pris Bud. (PM) finns i Skaraborg.
Dags att rensa ut mitt föråd ska flytta allt till garaget där bilen nu står har även vart där och lagt färg på allt jag slipade plåtrent för att undvika rostangrepp även fått svar av glasmästaren att om jag ska ha nytt glas å list så blir det att beställa från utlandet som dem får skeppa.
Ser allas föråd såhär fulla ut ?
Har ännu inte hamlat på fötter vad det gäller ekonomin jag som så många andra vänatar bara på ett jobb.
Skrotade en sån där lancia fast lite äldre på jobbet idag dom e för fina för att hamna där
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Kadetten är ju riktigt grym! det va ju även lancian hoppas du får fixat ett jobb nu ..
Mvh Adam
Tackar .. jo leter jobb för fulltmen inte lätt i dessa tider Kadetten såldes till en kille i Alingsås som skulle ha den som Banbil så man hoppas att man får se mer av den , Men har köpt mig en annan Kadett D 81 som är turbokonverterad och toktrimmad håller på att renovera motorn i den så det kommer väl upp en tråd med den såsmåninom med (Y)