vill också ha ett garage som flera polare håller på i samtidigt
ser bra ut
mvh stångberg
Hehe, fast jag märker knappt av dom...är ju aldrig någon där när jag är där
Idag fick jag ett litet paket iaf, så nu skulle man kunna slänga på koppling/låda och hissa ner motorn. Men förmodligen så kommer jag vara upptagen med annat i helgen ^^ Får se hur det blir
Så du ska inte måla hela frontplåten ? som du har gjort på bilden så kommer du ju få grått under grill och njurar. Där frontplåten går ihop med skärmarna har du missat och målat i så fall.
Så du ska inte måla hela frontplåten ? som du har gjort på bilden så kommer du ju få grått under grill och njurar. Där frontplåten går ihop med skärmarna har du missat och målat i så fall.
i övrigt ser allt kanon ut.
Mvh
Åfan, ja stämmer det så är det ju bara att lägga på ett lager där också. Färgen räckte inte och kunde inte få tag på mer en söndag, så prioriterade det jag antog var synligt, men inga problem att åtgärda ju
Och den är inte vit i verkligheten, är faktiskt svart...en synvilla på bilden Men tackar för tipset då så slapp jag upptäcka att det är synligt när jag monterar den
Idag tryckte jag i pilotlagret, slängde på kopplingen/lådan och hissade ner motorn! Bylund var med en liten runda och gav mig en hjälpande hand med kopplingen, kul med sällskap för en gångs skull Tyvärr smet han när det blev dags att lyfta i moroten, men det gick ju fint på egen hand också
Bilder!
Morot med det "nya" svänghjulet monterat på 6,3kg
Jag kan se mitt hus härifrån! (jaja, dåligt jag vet...)
Blev en runda idag också...monterade lite blandade prylar, det mesta inget som är värt att ta bild på. Plockade ner bromsarna också...tänkt man ska se över dom lite. Fronten börjades också hänga på, så nu börjar det ju likna en bil igen
Köp det jag hade på innan då, 8,5kg ska passa på m50 också
Var en snabb runda i garaget idag och skruvade dit prylar så det började likna en bil igen, höjer motivationen lite ^^ Dock blir det till att leta upp en ny kofångare, då den har en skada från tidigare ägare...
Köp det jag hade på innan då, 8,5kg ska passa på m50 också
Var en snabb runda i garaget idag och skruvade dit prylar så det började likna en bil igen, höjer motivationen lite ^^ Dock blir det till att leta upp en ny kofångare, då den har en skada från tidigare ägare...
Måste bessa bilen först, kanske blir lite godis i framtiden behöver ju m20 startmotor också då, har för mig man måste svarva svänghjulet lite för att det ska gå dit på m50.
Har paket på ingående nu med delar så man kan fixa bromsarna Började riva ner oken idag, kan lägga upp en bild på hur dom såg ut innan...förhoppningsvis dyker det upp bild sen på hur resultatet blev
Framok...
Framok, gummibussningarna som glidpinnarna går igenom ska bytas ut mot egna mässingbussningar. Ska öka bromskänslan och förhindra att beläggen slits snett.