3280
Sök

Så här ska Svenska poliser vara..

Oldschool
299 Inlägg
21 juli 2008
Nej det tycker jag inte.

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
21 juli 2008
lr inte!!! svenska polis-väsendet hade inte haft mycke till budjet kvar om dom hade gjort så mot mig å min bil.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

125 Inlägg
21 juli 2008
lol haha. härlig reklam.

Men bli skit sur svenska poliserna skulle göra så mot min bil.

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit

blacken
21 juli 2008
Trådstartare
liddan skrev:
Nej det tycker jag inte.

Du måste hålla med om att ifall Svenska poliser hade den attityden gentemot oss "motorheads" och motorsporter. Så skulle det var mycket "trevligare" för oss..
Senast redigerat av blacken (21 juli 2008)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
21 juli 2008
Skulle de va trevligare om de tar din bil o kör skiten ur tills de e nöjda INNAN de tar dig till häktet? Låter jäkligt logiskt.

blacken
21 juli 2008
Trådstartare
Mortalis skrev:
Skulle de va trevligare om de tar din bil o kör skiten ur tills de e nöjda INNAN de tar dig till häktet? Låter jäkligt logiskt.

Försök att se helheten i det..

VW-nörd?
4 332 Inlägg
21 juli 2008
Helheten, de kör skiten ur din bil innan de tar dig till häktet. Det ÄR helheten...

blacken
21 juli 2008
Trådstartare
Mortalis skrev:
Helheten, de kör skiten ur din bil innan de tar dig till häktet. Det ÄR helheten...

Ta av skygglapparna, så kanske du ser vad det är som jag syftar på..

872 Inlägg
21 juli 2008
öööh, blir folk sura.. det e ju bara ett skämt eller?

If its too loud you are too old!

TVT Member
377 Inlägg
21 juli 2008
haha skön reklam smile sanningshalten i den reklamen är nog inte speciellt stor... tongue Så jag tror inte folk behöver oroa sig för att snuten skulle köra skiten ur bilen innan de burar in ägaren.. big_smile Men kul att se lite lyckliga poliser åtminstone! big_smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
21 juli 2008
blacken skrev:
Mortalis skrev:

Ta av skygglapparna, så kanske du ser vad det är som jag syftar på..

De e nog du som borde försöka läsa igenom vad de e du säger egentligen. Filmen e jättekul, men ja hade inte velat ha snutar som gjorde så när man gjort nåt i trafiken o blivit stoppad...jättebra dialog med bilister, de får man av att ta deras bilar o köra race med enligt dig

blacken
21 juli 2008
Trådstartare
998cc skrev:

Ett skämt med ett "par" stänk av sanning/klarsikt, att dom skulle "köra skiten" ur ens fordon är bara en liten del av det. Men OM dom skulle ha den attityden till motorer/motorsport/"motorheads" så skulle vardagen för oss motorintresserade vara mycket "lättare". För om individer delar ett intresse så är det lättare att "förstå" och acceptera varandra.  Därmed skapas det en trevligare miljö/samförstånd mellan dom..

194 Inlägg
21 juli 2008
blacken skrev:
998cc skrev:

Ett skämt med ett "par" stänk av sanning/klarsikt, att dom skulle "köra skiten" ur ens fordon är bara en liten del av det. Men OM dom skulle ha den attityden till motorer/motorsport/"motorheads" så skulle vardagen för oss motorintresserade vara mycket "lättare". För om individer delar ett intresse så är det lättare att "förstå" och acceptera varandra.  Därmed skapas det en trevligare miljö/samförstånd mellan dom..

Kändes liite långsökt att få ut det ur den där videon.. Faktiskt. :p

872 Inlägg
21 juli 2008
blacken skrev:
998cc skrev:

jo jag förstår va du menar. "det vore goare om polisen oxå va som oss typ".

men e polisen så hemsk igäntligen. alla vet ju att lagarna e till av en anledning så innerst inne förstår nog alla att polisen måste ha lite fartkameror ibland och stoppa en å annan som burnar för mö på en parkering.

men jag tycker dom mest gör stickprover, i stort sett alla här på garaget har gjort nå dumt, blivigt stoppade och kommigt undan med en varning. Hade dom varigt så tjuriga som vissa säger hade dom kunna sätta dit nästan alla. men vist svider det för dom som får en fartbot eller en dagis för en burn och så vidare.

nu säger inte jag att polisen alltid e snell visa e skit stövvlar.

If its too loud you are too old!

blacken
21 juli 2008
Trådstartare
n0sferatu skrev:
blacken skrev:
998cc skrev:

Kändes liite långsökt att få ut det ur den där videon.. Faktiskt. :p

Inte fullt så långsökt, det är bara att se skogen trots att träden skymmer..

blacken
21 juli 2008
Trådstartare
bushmyra skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=QAWuHvVCI6g&feature=related

Yeeahh.  Så ska polisen vara.. smile

Studerande
727 Inlägg
21 juli 2008
dom ska kunna köra så där bra men inte leka med bilarna sådär tongue
Senast redigerat av xXchamXx94 (21 juli 2008)

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Sök