2950
Sök

Eftersnack: Supra MKIV träff, Halmstad, 9/8 2008

3 390 Inlägg
10 augusti 2008
Trådstartare
Supra MKIV träff, Halmstad, 9/8 2008

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

36 Inlägg
10 augusti 2008
riktigt lyckat smile
Tack alla! Synd att de flesta stack så tidigt bara men men :p
bilder kommer väl upp så småningom smile

181 Inlägg
10 augusti 2008
Precis ! Väldigt lyckat!
Hade fruktansvärt trevlig, Kul att träffa så mycket folk med samma intressen.
Hoppas vi kör snart igen.

/Jonas

41 Inlägg
10 augusti 2008
Roligt att ni gilla de! Bara att sitta här o hoppas på vädret big_smile.jonas hoppas att du fixar våxellådan ..

Fartygsingenjör
550 Inlägg
10 augusti 2008
Ja vart riktigt gött kul att så pass många kom big_smile. Tycker definitivt detta borde göras fler gånger, vad sägs om att synas en sväng och kanske ställa bilarna tillsammans på vallåkra?.

Ja bilder är på G Reeplayed jobbar för fullt med det smile

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
10 augusti 2008
Bilderna kommer ikväll, har lite problem med programmen till kameran men ska iväg och hämta en skiva så, som sagt, ikväll! tongue Tack för en underbar dag! Jag har aldrig varit så lycklig! smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

181 Inlägg
10 augusti 2008
Kush skrev:
Roligt att ni gilla de! Bara att sitta här o hoppas på vädret big_smile.jonas hoppas att du fixar våxellådan ..

Kom precis hem nu från garaget.
Det var inte lådan utan shortshifter som hade kommit ur Synkningen!
PUH! så nu är jag glad igen big_smile

41 Inlägg
10 augusti 2008
SupraJonas skrev:
Kush skrev:

oohh gött .. vilka här ska till vallåkra ?

Race For Fun!
379 Inlägg
10 augusti 2008
Tack för en trevlig dag igår wink vart riktigt skoj att träffas och köra lite big_smile
Jag och Cossix ska till vallåkra på söndagen då alla volvo raggare är där på lördagen.. men vore skoj att stå tillsammans igen smile
Väntar med spänning på alla fina bilder smile

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun

Fartygsingenjör
550 Inlägg
10 augusti 2008
race skrev:
Tack för en trevlig dag igår wink vart riktigt skoj att träffas och köra lite big_smile
Jag och Cossix ska till vallåkra på söndagen då alla volvo raggare är där på lördagen.. men vore skoj att stå tillsammans igen smile
Väntar med spänning på alla fina bilder smile

Ja precis, vore skoj att ställa alla på samma ställe, snackade lite med djzro om detta innan idag och har även skickat ett mail till killen som har hand om utställningen på vallåkra och frågat om det vore möjligt att ställa våra bilar tillsammans smile. Folk som är intresserade kan ju gärna höra av sig i tråden igen så kan jag återkomma till killen så vet han på ett ungefär hur många vi blir smile
Senast redigerat av wrapman (10 augusti 2008)

MKIV TT JapSpec

Race For Fun!
379 Inlägg
10 augusti 2008
Jag och cossix är som sagt med wink

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun

Fartygsingenjör
550 Inlägg
10 augusti 2008
race skrev:
Jag och cossix är som sagt med wink

Ah gött smile. Då är vi 5 i dagsläget iaf smile

MKIV TT JapSpec

Avstängd
653 Inlägg
10 augusti 2008
Kush skrev:
SupraJonas skrev:
Kush skrev:

oohh gött .. vilka här ska till vallåkra ?

Jag!! cool Får man möjligtvis höja standarden på ert "supra-tåg" med en 740 glt? big_smile

(Ja, jag skojar)

Jag har rätt i vad jag än säger.

181 Inlägg
11 augusti 2008
Im on !!

Race For Fun!
379 Inlägg
11 augusti 2008
jag vill se bilderna big_smile

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun

12 Inlägg
11 augusti 2008
Je jag e på oxå...+ att jag bor mellan Hbg o Vallåkra så om vädret tillåter så kan vi vara hemma hos mig o grilla lite,,, ja jag bor i Villa..

Varför blir man kär....get u self a SUPRA....only then u know WHY:cool:

41 Inlägg
11 augusti 2008
De va en mkt mkt bra ide rille . De skall vara mkt bra väder till helgen 20+ sa dem i radion .. Men nu får bilderna kma upp jävligt sugen på att se dem big_smile

Linuz<3
42 Inlägg
11 augusti 2008
Jag har faktiskt också tagit bilder yikes *säger detta med lite barnslig ironisk röst* ;P

Kärlek växer inte på träd, de byggs i japan ;) | Linuz<3

41 Inlägg
11 augusti 2008
härligt .. Men har du nån anning om när bilderna kmr upp ?

Fartygsingenjör
550 Inlägg
11 augusti 2008
440R skrev:
Je jag e på oxå...+ att jag bor mellan Hbg o Vallåkra så om vädret tillåter så kan vi vara hemma hos mig o grilla lite,,, ja jag bor i Villa..

Det låter perfekt big_smile, fler som är på detta?. Fick också mail av Per som är utställningsansvarig idag, tydligen så måste vi markera ut de antal platser vi vill ha nu på fredag mellan 12-17 för att vara garanterade platser tillsammans. Tyvärr är det ju en bit till vallåkra för min del, nån som är sugen på att kolla in detta?. Är detta något som du skulle kunna tänka dig Rickard eftersom du bodde i närheten?

MKIV TT JapSpec

Sök