Ja vart riktigt gött kul att så pass många kom . Tycker definitivt detta borde göras fler gånger, vad sägs om att synas en sväng och kanske ställa bilarna tillsammans på vallåkra?.
Ja bilder är på G Reeplayed jobbar för fullt med det
MKIV TT JapSpec I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Bilderna kommer ikväll, har lite problem med programmen till kameran men ska iväg och hämta en skiva så, som sagt, ikväll! Tack för en underbar dag! Jag har aldrig varit så lycklig!
Even fools they say, can find a way out of the dark.
Tack för en trevlig dag igår vart riktigt skoj att träffas och köra lite Jag och Cossix ska till vallåkra på söndagen då alla volvo raggare är där på lördagen.. men vore skoj att stå tillsammans igen Väntar med spänning på alla fina bilder
Tack för en trevlig dag igår vart riktigt skoj att träffas och köra lite Jag och Cossix ska till vallåkra på söndagen då alla volvo raggare är där på lördagen.. men vore skoj att stå tillsammans igen Väntar med spänning på alla fina bilder
Ja precis, vore skoj att ställa alla på samma ställe, snackade lite med djzro om detta innan idag och har även skickat ett mail till killen som har hand om utställningen på vallåkra och frågat om det vore möjligt att ställa våra bilar tillsammans . Folk som är intresserade kan ju gärna höra av sig i tråden igen så kan jag återkomma till killen så vet han på ett ungefär hur många vi blir
Senast redigerat av wrapman (10 augusti 2008)
De va en mkt mkt bra ide rille . De skall vara mkt bra väder till helgen 20+ sa dem i radion .. Men nu får bilderna kma upp jävligt sugen på att se dem
Je jag e på oxå...+ att jag bor mellan Hbg o Vallåkra så om vädret tillåter så kan vi vara hemma hos mig o grilla lite,,, ja jag bor i Villa..
Det låter perfekt , fler som är på detta?. Fick också mail av Per som är utställningsansvarig idag, tydligen så måste vi markera ut de antal platser vi vill ha nu på fredag mellan 12-17 för att vara garanterade platser tillsammans. Tyvärr är det ju en bit till vallåkra för min del, nån som är sugen på att kolla in detta?. Är detta något som du skulle kunna tänka dig Rickard eftersom du bodde i närheten?