24 augusti 2008
Trådstartare
Vart i garaget idag och pillat lite, garaget ligger en bra bit hemifrån så det blir inte ofta man har tid att åka ut dit, därför det tar lite tid.
Pappa har tagit loss lite kablar från motorn och kollat på den nya och fixat lite. Upptäcker att det är en kabel som inte passar, som inte går ihop någonstans i mitt motorrum. Var vi tro är att det är någon slags förlängare så att den kabel går in i bilen någon annanstans än vad den gör på mx3, så förhoppningsvis så går det bara att ta bort den för att det ska passa. Och dom nya vita sidoblinkersen passade, så nu blev den fjärde gången gillt! Framblinkersena har med kommit, mycket fräschare och snyggare. Och så har jag plockat ut stolarna i bilen för att ge plats åt dom nya som jag hoppas kommer nästa vecka.
Den nya motorn, smutsig som fan, men ska lackas och greja i vinter med den.den nya motornDen nya motorn, och kablen som inte passar någonstans.Den nya motornStolar utrivna, och plats för nya snart.nya vita sidoblinkers som för en gångs skull passade!Dom gamla och dom nya framblinkers, lite skillnad På onsdag blir det mer pill. Och ursäkta mina stavfel ifall det är någon som ska kommentera det.
Senast redigerat av ergoproxy (24 augusti 2008)
Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo