nu e det bara timmar kvar innan utställningen/träffen drar igång så alla som har lust kom förbi knallen ikväll ju mer folk ju roligare kommer det att bli!
Tror jag dyker upp! Dock ska ju alla polare ut då det är lönehelg, har beslutsångest. men tror jag dyker upp!
hehe känner igen det men tänk på att det e gött väder idag o det e ju utställning o träff i knallen så kke kan vara värt att komma te knallen istället för då slipper du ju vara dålig imorrn! det e ju ett sätt man kan tänka!
Tror jag dyker upp! Dock ska ju alla polare ut då det är lönehelg, har beslutsångest. men tror jag dyker upp!
hehe känner igen det men tänk på att det e gött väder idag o det e ju utställning o träff i knallen så kke kan vara värt att komma te knallen istället för då slipper du ju vara dålig imorrn! det e ju ett sätt man kan tänka!
Jag blir ju aldrig dålig dagen efter Jobbiga är ju att man inte kan köra bil. Dock är ju alla polare borta så blir ju till att åka ner själv.
Vi är ett gäng som ska möttas upp i Alingsås på blomsterlandet och åka ihop till borås. Är nog det han menar..
okej fean va najs! för ja såg inte va han kom i från men nu fattar ja! kommer att bli en bra kväll hoppas ja för vädret e ju bra nu iaf o det kommer la att hlla i sig kke att det blir lite kallare senare men det e ju höst snart så!
Jag blir ju aldrig dålig dagen efter Jobbiga är ju att man inte kan köra bil. Dock är ju alla polare borta så blir ju till att åka ner själv.
ja det e ju sant men det verkar komma en del folk så du lär ju alltid känna någon annars så får du lära känna nytt folk!